|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sånn passe sane
|
![]() Vippeextensions i Oslo. Hvor?Jeg bruker mascara stort sett hver dag og er ganske lat.Tanken på å slippe mascara er fristende og jeg vurderer derfor extensions. MEN, det må se veldig naturlig ut. Noen som har prøvd det og kan anbefale en salong i Oslo?
![]() |
#2 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Vippeextensions i Oslo. Hvor?Kollegaen min sverger til Spa Miami!
![]() |
#4 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vippeextensions i Oslo. Hvor?Trude her: http://www.beautynorway.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Vippeextensions i Oslo. Hvor?
Takk! Fantastisk slogan på nettsiden da - "det er det ytre som teller". Just presis i min ånd.
![]() |
#9 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Vippeextensions i Oslo. Hvor?Vippeserum som får vippene til å vokse. Andre kollegaer av meg bruker det, og må begrense bruken, for de får så innmari bambiøyne. Så kan du farge dem, hvis du ikke var naturlig mørke vipper. Koster ca 1000,- for nok serum til en måned, men etter første måned tror jeg en sånn flaske varer i 2 mnd.
![]() |
#11 |
Trøtt
|
![]() Re: Vippeextensions i Oslo. Hvor?Jeg har hatt vippeextensions men syns det er for mye styr å vedlikeholde. Jeg skal prøve neu lash nå, en venninne bruker det og hun har superfine vipper. Litt billigere, mye enklere og like flott resultat.
![]() |
#12 |
Sånn passe sane
|
Det må jeg sjekke ut! Man slipper maskara med dette også altså? Det var en sånn med veldig lange jeg så her om dagen, trodde det var extensions, så litt corny ut.
![]() |
#13 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Hun er ikke sånn, altså |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nyter et nytt liv
|
de vi bruker i salongen skal sitte i mellom 60- 90 dager, alt ettersom når dine egne vipper faller av. De settes en og en på, dine egne vipper.
![]() |
![]() |
#15 |
Trøtt
|
![]() Sv: Vippeextensions i Oslo. Hvor?min erfaring er at de sitter i opp til 5 uker. 5-6 uker om du bare lar de falle ut en og en, 3-4 uker om du skal vedlikeholde. Det ble for heftig for meg, for det tar litt tid å etterfylle også.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vippeextensions i Oslo. Hvor?Min venninne holdt på med det en stund, aner ikke hvilken salong hun brukte. Vippene så fine ut bare et par uker etter påfyll, så begynte de å skrante. Tok mye tid og penger for å vedlikeholde de.
![]() |
#17 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Vippeextensions i Oslo. Hvor?Jeg skal ta på vipper 2 juli. Gjør det hos en bekjent som jeg fikk godt tilbud av i juni. Jeg gjør det mest fordi det blir så deilig å slippe mascara i ferien, så får vi se om jeg gidder å fylle på mer enn en gang.
![]() |
#19 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vippeextensions i Oslo. Hvor?Hvordan vet man at man får originalen? Litt fristende å prøve, selv om vippene mine er relativt lange fra før.
![]() |
|
|