|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fola Blakken
|
Hvor lang tid i Den Blå Lagune?Vi tenker å besøke Den blå lagune på Island på formiddagen før vi skal ut og fly. Hvor lang tid bør man beregne å bruke der? Gjerne inkludert et måltid.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid i Den Blå Lagune?Tre timer, kanskje. Vi kjørte rett dit etter vi landet og tror vi badet oss gjennom ihvertfall to øl før vi spiste. Mener det tok ca tre timer.
|
|
|
#4 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvor lang tid i Den Blå Lagune?
Hvorfor ble dere anbefalt å la være? Lange køer, dårlig mat eller noe annet? Min islandske kollega sier de har god mat der.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid i Den Blå Lagune?Venninnen min og jeg var der i ca 4 timer på vei fra flyplassen til Reykjavik. Det var utrolig deilig. Jeg ville heller hatt for mye tid enn for lite. Jeg kunne gjerne vært der lenger.
|
![]() |
|
|