|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Puss puss så får du en suss | |||
Jeg velger tannbørste i en farge som jeg liker. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
93 | 69,92% |
Jeg velger tannbørste som matcher partnerens/badet/annet. |
11 | 8,27% |
Jeg bare tar en i riktig type, farge og annet bryr meg ikke. |
23 | 17,29% |
Jeg bare kjøper en, uavhengig av type. Finnes det ulike typer? |
1 | 0,75% |
Jeg har kun elektrisk, så dette stiller jeg meg revnende likegyldig til. |
18 | 13,53% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 133. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Ja hvordan forholder du deg til tannbørster og farge/design? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Bare den er myk, så er farge og merke irrelevant. Jeg har da andre ting å holde på med enn å bruke tid på dille med tannbørstevalg.
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Til vanlig bruker jeg, dønn kjedelig hvit, elektrisk tannbørste fra Braun.
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Ja, selvfølgelig!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Vanligvis så velger jeg den jeg syns er kulest.
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?
Jeg gjør det. Jeg græbber to soft, en medium og en barnetannbørste. Så lenge ikke to av tannbørstene er helt identiske, så tar jeg det jeg finner først, både av farger og merker.
![]() |
#7 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Jeg har mange farger, men det er bare en type som funker optimalt, så jeg kjøper flere når jeg finner dem.
![]() |
#8 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Ja, jeg blar gjerne gjennom hele rekka for å finne den fargen jeg liker best. Og den må være Medium og ikke med for stort hode. Og glatt, det er noen typer som er nesten semsket - sikkert gripevennlig, men de gir meg frysninger å pusse med. Og jeg får hver gang skryt av tannlegen for tannrenholdet mitt, så da har jeg nok valgt riktig børste.
![]() |
#9 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Litt viktig. Ikke pga fargen i seg selv, men fordi ungene og jeg gjerne har samme type tannbørste og da er det et poeng å vite hvilken som tilhører hvem hvis de havner utenfor tannglassene våre. Så dårlig som jeg er på å huske sånt har vi dermed havnet i et mønster der vi har "hver våre farger".
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Jeg bruker litt tid på å bestemme meg om tannbørste og velger den som appelerer mest til meg. Farge, mønster, størrelse på børstehode og hardhetsgrad er alle med å avgjør.
![]() |
#11 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Det viktigste er at det er riktig type og at jeg og mannen har to forskjellige farger sånn at vi ikke blander, jeg liker hardere bust enn det han gjør.
![]() |
#12 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Det viktigste er at det er forskjellig farge, slik at vi ikke tar feil.
![]() |
#13 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Til vanlig har jeg elektrisk, så der er fargen avgjort en gang for alle. (Den er lilla!
![]() |
#14 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Jeg kjøper i en farge jeg liker, og passer på at den er forskjellig fra mannen sin.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Medium bust,og forskjellig farge til meg og mannen. Utover det,så er jeg ikke så nøye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
flisespikker
|
![]() Re: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Til vanlig bruker vi elektrisk tannbørste, så da ser vi bare på at alle tre har forskjellige "hoder". Før hadde vi manuelle, og det har vi jo fremdeles til reisebruk, og da velger jeg en farge jeg liker og som er forskjellig fra mannen sin (han pleier å kjøpe med samme farge hver gang, så jeg trenger bare å passe på at min ikke er den fargen). Jeg lar ikke være å kjøpe ny tannbørste bare fordi de ikke har en spesiell farge, men dersom det finnes en farge jeg liker i hyllen, så velger jeg den.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Jeg velger som regel rosa eller lilla tannbørste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Jeg bruker alltid rosa tannbørste. Det er faktisk blitt en greie for meg, og det kunne ikke falle meg inn å kjøpe en tannbørste som ikke har femi design. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Jeg velger først og fremst en annen farge enn det mannen har, for å unngå forvirring, dernest riktig type. Om jeg liker fargen har ikke så mye å si, fargen har bare praktisk funksjon for min del.
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Kjøpe tannkost uten å tenke på fargen?!
![]() |
|
|