Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Får ikke overført bilder fra tlf til iPad via Bluetooth

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-13, 18:14   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Får ikke overført bilder fra tlf til iPad via Bluetooth

Det står at iPad og tlf er paret, men like vel får jeg ikke overført bilder. Tlf min kommer opp på padda, men den står like vel bare og søker og gir beskjed om at jeg må sjekke om tlf er tilkoblet. Noen som vet hva jeg gjør galt/hva som må gjøres? Tlf er en Samsung galaxy s2. Det vel ikke andre måter å få bildene over på iPaden, vel? Da må det gå via dropbox, eller noe? Har ikke testet ut det programmet enda.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 18:50   #2
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Får ikke overført bilder fra tlf til iPad via Bluetooth

Du må gå via iTunes på PC eller overføre bildene til et SD-kort og bruke Camera Connection Kit. Mulig du kan koble til telefonen med USB også om den presenterer seg som et digitalkamera til Camera Connection Kit dingsen. Evt. kan kanskje Dropbox gjøre jobben. Hadde du hatt iPhone og iPad ville de vært automatisk synkronsiert via Bildestrøm.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 19:28   #3
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Får ikke overført bilder fra tlf til iPad via Bluetooth

Men passer den du linker til til iPad med retinaskjerm? Er det ikke annen type inngang på den? Lightning?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 19:31   #4
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Får ikke overført bilder fra tlf til iPad via Bluetooth

Best av alt hadde selvfølgelig vært å skjønne hvorfor bluetoothen ikke reagerer... Jeg og tekniske ting er ikke den aller beste kombinasjonen.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 19:52   #5
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Får ikke overført bilder fra tlf til iPad via Bluetooth

Du kan ikke bruke blåtann til å overføre bilder til iOS, tror jeg.

Det virker på iPad3 (også retina), men hvis du har iPad4 med lightning pluggen så tregner du en slik i tillegg: http://store.apple.com/no/product/MD...apter?fnode=3a Evt. bare denne hvis du ikke trenger SD-kort: http://store.apple.com/no/product/MD...kamera-adapter

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 20:11   #6
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Får ikke overført bilder fra tlf til iPad via Bluetooth

Så vidt jeg vet så fungerer Bluetooth på iDingser bare til å koble mot høyttaler/headset.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 20:46   #7
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Får ikke overført bilder fra tlf til iPad via Bluetooth

Aha. Og jeg som trodde Bluetooth var Bluetooth. Ser man det ja. Nei da forklarer jo det saken.

Da skal jeg sjekke ut det du linkermtil, HP. Takker.

Og beklager min uvitenhet, men 30 pinners kobling det har jeg aldri hørt om. Er det det SD-kortene har?


Sist redigert av Luvi : 24-06-13 kl 20:55.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no