Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vaskemaskin - Reparere eller kjøpe ny?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-13, 01:01   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vaskemaskin - Reparere eller kjøpe ny?

Vår vaskemaskin ble kjøpt april 2001. Den er av merket Elto, ca 5 kg trommel og maks 1200 omdreininger. Med tanke på hvor ofte den er i bruk så er det utrolig hvor lenge den har holdt seg!

Den har fungert fint i alle år, men for en god stund siden begynte den å lage en slags skrapelyd under utpumping av vann. De siste dagene har denne lyden blitt mye verre. Og da jeg holdt på å ta ut av klær i sted oppdaget jeg at tøyet var så vått. Ikke noe rart siden alt vannet ikke var pumpet ut. Etter å ha sentrifugert en gang til, på 1200 omdreininger (jeg pleier å gjøre dette fordi jeg synes tøyet er for vått på finvasksentrifugeringen), var vannet borte og tøyet bare fuktig.

Sånn ellers er det ikke noe i veien med maskinen. Håndtaket er knekt, men det går relativt greit å åpne døren.

Jeg har lenge ønsket meg en maskin med større trommel og høyere omdreining, men har ikke kjøpt ny siden den jeg har har fungert greit, til nå.

Hva ville du ha gjort? Reparert vaskemaskinen eller investert i en ny?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.