|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Éowyn gjør ting hun ikke kan: Sy bunadEtter mye tenking har jeg bestemt meg for å sy Romeriksbunad. Jeg har meldt meg på kurs, kjøpt prøvelapp, bok om bunadssøm og bestilt materialpakke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Éowyn gjør ting hun ikke kan: Sy bunad
![]() |
#3 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Éowyn gjør ting hun ikke kan: Sy bunadKurs hos Folkeuniversitetet/Husflidlaget i Bergen. Kurset er egentlig for å sy kvinnebunad fra Hordaland og Sogn & Fjordane, men kursleder har sagt hun kan hjelpe meg med min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Éowyn gjør ting hun ikke kan: Sy bunadImponert! Skal bli spennende å følge deg.
![]() |
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Éowyn gjør ting hun ikke kan: Sy bunadSå gøy og spennende!
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: Éowyn gjør ting hun ikke kan: Sy bunadKult! Du er tøff som gjør ting du ikke kan!
![]() |
#7 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Éowyn gjør ting hun ikke kan: Sy bunad
Søsteren min endte opp med å gå på shopping mens jeg sto og kikket fra den ene varianten til den andre for å velge.
Takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Éowyn gjør ting hun ikke kan: Sy bunadSå spennende!
![]() |
![]() |
#11 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Éowyn gjør ting hun ikke kan: Sy bunadDa er jeg i gang! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Éowyn gjør ting hun ikke kan: Sy bunadÅ, så kjekt! Skal bli artig å følge deg i prosessen! Jeg har lik, bare blå. Jeg har ikke den store rosetten i ryggen, og jeg har ikke forkle. Men ellers er den bare helt nydelig, den og.
![]() |
#15 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Éowyn gjør ting hun ikke kan: Sy bunadJeg er ferdig med rammen rundt "politimønsteret" på den ene halvdelen av stakken. Må øve litt til før jeg fyller inn. Sist redigert av Éowyn : 14-09-13 kl 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Éowyn gjør ting hun ikke kan: Sy bunadDu er tøff som hiver deg i gang med dette. Og den bunaden var bare helt nydelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Éowyn gjør ting hun ikke kan: Sy bunadTakk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Éowyn gjør ting hun ikke kan: Sy bunadDen blir lekker!! Jeg bruker lesebriller når jeg driver med finsøm jeg også, selv om jeg har progressive linser. De forstørrer en hel del mer.
![]() |
|
|