Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

To iPhone or to android

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-13, 21:02   #1
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

To iPhone or to android

Eg veit det er mange kva slags telefon vil eg ha, men eg treng og å tenke litt høgt. Mitt kjære 2,5 år gamle iPhone 4 med knust skjerm har slutta å verke. Det vil seie at åtte av ti telefonsamtalar går slik:

- Hallo det er nokon
- Hallo? Hallo? Hallooooo?
- Hei det er nokon, høyrer du meg ikkje?
- Hallo? Halloooo?
- Høyrer du meg ikkje?
Klikk.

Folk eg kjenner godt, har begynt å skjønne teikninga:
- Hallo det er nokon
- Hei det er mannen din
- Åh, hei
- Ok, nå høyrer eg deg ikkje igjen, men eg tar med meg Ungen og drar hit og dit, send ein sms viss det ikkje er ok.
Klikk.

Anyhow, eg som har ein tendens til å bli veldig sterkt knytta til telefonane mine og ikkje skifte dei ut før eg må, synest det er tungt å innsjå at eg nå må skaffe meg ein telefon det går an å prate i. Og så er det det med pris då... Eg vil eigentleg ha ny iPhone, men iPhone5 begynner på 5200,- Og eg har strengt tatt ikkje 5200 å bruke på telefon akkurat nå. Eg har iPad og mac og liker veldig godt å forhalde meg til iOS og iCloud over heile linja. Eg liker og godt brukaroppsettet på iPhone veldig godt. Mannen meiner eg får mykje meir telefon for pengane viss eg går for ein androidtelefon. Han seier og at iPhone er berykta for dårleg GSM-mottakar og at det er derfor eg ikkje kan snakke i telefonen lengre. Så nå lurer eg på:

- Erfaringar med GSM-mottakar (mikrofon?) på iPhone5?
- Erfaringar med overgang frå iPhone til android? Er det like tungt og klønete som eg innbiller meg, eller fungerer det greit?
- Fungerer apper som Kindle, Evernote, Wordpress, Memonic, GoodReader etc. godt på tvers av Android/iOS?
- Korleis er det med kalender- og epostsynkronisering mellom androidtelefon og mac/iPad, blir det bare kluss utan iCloud?
- iPhone4S koster 900 kroner mindre enn iPhone5. Er det dumt å spare på å gå for ein eldre modell? (iPhone4 finn eg kun med 8GB, og det er for lite, så lenge iOS tar så stor plass som det gjer, så den bruker eg ikkje pengar på).

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 21:11   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To iPhone or to android

Du kan bruke handsfree til den du har? Så slipper du å bytte.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 21:16   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To iPhone or to android

Altså, nokon, hvis du allerede er epleelsker og -bruker, må du ha 5.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 21:16   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To iPhone or to android

Jeg hadde holdt meg til iPhone. Jeg er så enkel.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 21:18   #5
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To iPhone or to android

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Altså, nokon, hvis du allerede er epleelsker og -bruker, må du ha 5.

Det er det eg og tenker. Men nå har eg altså ein iPhone som eg bruker til alt anna, og den gamle telefonen til mannen som eg bruker til å ringe tilbake med, når iPhonen ikkje vil la meg prate. Og eg kan ikkje bruke 5300 (minst) på telefon på mange månadar endå. Så det er det som er alternativet. Derfor lurer eg altså på korleis overgangen til Android er og om eg klarer meg utan iCloud.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 21:20   #6
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To iPhone or to android

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Du kan bruke handsfree til den du har? Så slipper du å bytte.

God ide! Det skal eg prøve ut. Viss det er mikrofonen som er øydelagt vil jo det hjelpe. Viss det er GSM-sendaren er eg vel like langt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 21:20   #7
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To iPhone or to android

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg hadde holdt meg til iPhone. Jeg er så enkel.

Det er det eg vil. Det er bare så dyyy-hyrt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 21:22   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To iPhone or to android

Kjøpe brukt? Folk selger jo telefonene sine etter få mndrs. bruk. Jeg har både kjøpt og solgt iPhone via finn.no og ville gjort det igjen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 21:22   #9
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: To iPhone or to android

Har du råd til å kjøpe med binding, altså avbetaling i 12 mnd? Da finnes det nå flere tilbud som gjør at selve telefonprisen blir godt under 5000,-, også kommer abb.prisen i tillegg.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 21:28   #10
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To iPhone or to android

Jeg kjøpte akkurat nå dn iphone 5 med binding til 799 hos expert. Det kommer da tlf- regning på 549 pr mnd i tillegg, hvor 300 er nedbetaling av tlf. Det er abbonement med fri sms og ringing, og 1,6 gb surf pr mnd de første 3mnd, deretter 800 mb. Det holder til en gjennomsnittlig iphonebruker hevdet dama på expert.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 21:29   #11
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To iPhone or to android

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Kjøpe brukt? Folk selger jo telefonene sine etter få mndrs. bruk. Jeg har både kjøpt og solgt iPhone via finn.no og ville gjort det igjen.

Skeptisk. Den eg har har overlevd i to år nå, hadde det bare vore glasset på skjermen hadde eg vurdert det. Men når det er ein slitasjeting, som mikrofonen som går etter to år, tenker eg at det å kjøpe brukt bare forkorter levetida.

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Har du råd til å kjøpe med binding, altså avbetaling i 12 mnd? Da finnes det nå flere tilbud som gjør at selve telefonprisen blir godt under 5000,-, også kommer abb.prisen i tillegg.

Totalprisen blir jo gjerne høgare, i og med at eg då må kjøpe eit dyrare abonnement enn det eg har, så det synest eg er uinteressant. Det er ikkje likviditet akkurat nå som er problemet, men oversikt over økonomisk situasjon det neste året, som gjer at det blir dyrt.

Men det er jo ingen som svarer på det eg spør om - korleis er det å gå frå iPhone til android og korleis er det å bruke apper på tvers av ulike operativsystem, utan iCloud?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 21:30   #12
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: To iPhone or to android

Wordfeud funker like bra på android som på iPhone ihvertfall...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 21:31   #13
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To iPhone or to android

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Jeg kjøpte akkurat nå dn iphone 5 med binding til 799 hos expert. Det kommer da tlf- regning på 549 pr mnd i tillegg, hvor 300 er nedbetaling av tlf. Det er abbonement med fri sms og ringing, og 1,6 gb surf pr mnd de første 3mnd, deretter 800 mb. Det holder til en gjennomsnittlig iphonebruker hevdet dama på expert.

Eg har fri surfing og eg treng fri surfing, og desse abonnementa tilbyr ikkje det. Eg bruker 3-4 halvtimar i veka på diverse venterom, så viss eg skal betale for surfing blir det veldig uforutsigbart å oppretthalde den bruken eg har nå. Eg ligg på 2,5-3 GB i månaden.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 21:31   #14
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To iPhone or to android

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Wordfeud funker like bra på android som på iPhone ihvertfall...

Åh, takk! Akkurat det eg lurte på!

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 21:33   #15
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: To iPhone or to android

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Åh, takk! Akkurat det eg lurte på!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 21:35   #16
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To iPhone or to android

Nå betaler eg 349,- for 500 ringeminutt (som eg ikkje bruker), 500 sms (som eg heller ikkje bruker) og fri datatrafikk, som eg bruker.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 22:11   #17
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: To iPhone or to android

Dersom du har apper som du har betalt for så må du kjøpe dem på nytt.
GoodReader kan jeg ikke se at finnes til Android, men de andre du lister opp får du. De går mot skytjenester så det er helt uproblematisk å bruke bytte til Android. Jeg bruker galaxy s4 og iPad, og bruker flere av appene på begge enhetene. Synkronisering er knirkefritt.

Jeg ville ikke kvier meg for å bytte til Android, men velg en modell som får androidoppdateringer. F.eks S3 eller S4. Jeg kjenner disse best ettersom det er de jeg har (og har hatt) selv. Det er sikkert mange andre som også kommer med oppdateringer av operativsystemet. Mannen får ikke oppdateringer på sin Motorola Defy+.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 22:39   #18
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To iPhone or to android

Selv jeg, som kommer til å gå tilbake til Android på flekken når denne telefonen ryker, og nesten gleder meg litt, ville valgt iPhone i ditt tilfelle.

Sjekk om du har passert to år på den gamle, er det under, er du innenfor reklamasjonsrett. Vi fikk ny harddisk i en 1 år og 11 måneder gammel laptop for litt siden.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 13:27   #19
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To iPhone or to android

Eg har passert to år, ja.

Molly, det med å kjøpe appar på nytt er jo eit poeng. Vil in-app-purchases følgje med appane (bøker i Kindle og Ark-appen, for eksempel?)

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 15:18   #20
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: To iPhone or to android

Det er fem års reklamasjon på mobiltelefoner - selv om selgeren på elkjøp etc. kommer til å insistere på at det bare er to års garantitid som gjelder. Jeg hadde prøvd reklamasjon før jeg kjøpte ny.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no