Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trondheim - apartement, ferieleilighet eller husbytte?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-13, 22:22   #1
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Trondheim - apartement, ferieleilighet eller husbytte?

Vi skal være ca en uke i Trondheim i sommer, og jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med tips til hvordan bo best mulig med mann og to barn i nærheten av Trondheim, helst uten at det koster like mye som to hotellrom... Har prøvd å finne en ferieleilighet uten å få helt klaff. Er det noen som vet om Sandmoen Bed and Breakfast kan anbefales?

Eller er det noen som har lyst til å bytte hus i sommer? Jeg kan tilby rekkehus i Tromsø valgfrie uker i juli. Eller cash så klart.

Den aktuelle uka for oss er ca 24. Juli - 31. Juli. Altså helst ikke lørdag til lørdag som har vært et midt på de ferieleilighetene jeg klarte å finne.

Hvis slike forespørsler ikke hører hjemme her må en moderator selvsagt bare flytte eller slette...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 23:46   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trondheim - apartement, ferieleilighet eller husbytte?

Har du sjekket www.finn.no om det ligger noe der til leie?

Gammel 27-06-13, 11:36   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er hjemme selv da, drar bort 30.juli (er planen). Ellers hadde det sikkert gått ok å låne vårt.

Sandmoen er sikkert ok nok det, jeg har ikke vært der.

Har du sjekket her: http://www.tlh.no/no_om_hotellet.html

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 11:37   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dere bil? Eller?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 11:49   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke giddet sandmoen, tror jeg - det er innmari usentralt altså. (ikke en eneste butikk i gåavstand)

Singsaker sommerhotell tenker jeg litt på . men de har nok ikke leilighetshotell, bare firemannsrom.

Trondheim leilighetshotell er mye bedre. Det eneste minuset der er at det ligger veldig nært toglinja. (ikke sånn at man kan "snuble på toglinja", men man må tåle toglyd.

Gammel 27-06-13, 12:08   #6
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Trondheim leilighetshotell er mye bedre. Det eneste minuset der er at det ligger veldig nært toglinja. (ikke sånn at man kan "snuble på toglinja", men man må tåle toglyd.

Det er ikke så mye togstøy der. Siden lokaltogene stopper utenfor og kjører i lav hastighet. De to godstogene i døgnet høres, men det er ikke plagsomt mye støy. Flere av rommene har vindu vendt fra toglinja.

Bodde i nabobygget før.

Gammel 27-06-13, 12:17   #7
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk for alle innspill! Trondheim leilighetshotell ser veldig lovende ut, skal prøve en henvendelse dit. Jeg har sjekket Finn også forøvrig, men det mest aktuelle alternativet var selvsagt ikke ledig i riktig tidsrom. Jeg er litt seint ute, naturligvis, det skyldes at vi har vært avhengige av andre som har lagt sine planer...

Gammel 27-06-13, 12:18   #8
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Standard

Vi har bil.

Gammel 27-06-13, 13:02   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er sant at det er stasjon der - det har jeg glemt.
Da har jeg villet sjekke ut tlh. Det ligger i gangavstand til sirkusparken, nært ringve museum og i gangavstand til solsiden og sentrum (gitt at barna er i skolealder er det gåavstand iallefall)

Gammel 27-06-13, 20:40   #10
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du vet at her i byen er det flere småhoteller som har leiligheter rundt om å leie ut? Kanskje det er slik i Trondheim også?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 20:54   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bodde i en leilighet på et lite hotell/ herberge i Trh en gang. Kan det ha vært Munken?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.