Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Høy skohylle?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-13, 21:50   #1
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Høy skohylle?

Er det noen som vet hvor jeg får tak i ei veldig høy skohylle med så mange etasjer som mulig? Eventuelt andre løsninger som rommer mange sko(helst ikke skoskap).

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 21:56   #2
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høy skohylle?

Man tager et Pax-skap fra Ikea. Enten 50 eller 100 cm bredt. Man velger det med dybde på 35 cm, og så fyller man det med Komplement skohyller. Og så velger man om man vil ha dører eller ikke.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 21:59   #3
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høy skohylle?

Foruten Pax-løsningen, har jeg også en annen Ikea-variant hjemme, den bruker jeg til mine finere sko(ikke støvler og slikt) og vesker og slikt, nemlig en helt vanlig Billy bokhylle. Jeg har valgt å bytte ut hyllene med glasshyller og har vitrinedører til.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 23:05   #4
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høy skohylle?

Jeg har en billy full av hyller. Den rommer mye. Hyllene står tett for sandaler og med lenger avstand til støvler. Vi har glassdører, men den står i kjelleren så der er det praktisk med oversikt og det spiller ingen rolle om det ser litt rotete ut.

Jeg har hørt andre brude cd/dvd-hyllene som likner billy. De er grunne og passer nok best til barnesko.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no