Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotelltips rundt Jessheim/Gardermoen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-13, 13:26   #1
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Hotelltips rundt Jessheim/Gardermoen

Vi skal i konfirmasjon i september. Vi flyr t/r Gardermoen, og konfirmasjonsselskapet skal være på Dal, et par hundre meter fra togstasjonen (vi skal ikke i kirka da den er knøttliten og hver konfirmant bare kan ha med to gjester). Jeg ønsker å klare meg uten bil. Vi må overnatte fra lørdag til søndag, og trenger hotelltips som gjør det enkelt både ift. flyplassen og å komme seg til Dal.

Vertskapet sier Jessheim er nært, men der finner jeg ingen hotell. Er det enkleste å bo på et av flyplasshotellene? Ser at de billigste ligger et par km fra flyplassen; går det likevel greit å komme seg dit sånn at vi kan ta et regiontog til Dal?

ETA: Surret med lokal- og regiontog; vi må vel komme oss til et av stoppestedene til lokaltoget, ikke til Gardermoen.

Sist redigert av Stompa : 28-06-13 kl 14:26.
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:36.