|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Paris med barn. Hva vil vi se?Vi skal bl.a til Paris i sommerferien. Vi har vel to-tre dager i byen.
|
|
|
#2 |
|
Strikker
Sv: Paris med barn. Hva vil vi se?Ingen som har tips?
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Paris med barn. Hva vil vi se?Centre Pompidou. Morsom bygning og ofte morsom kunst.
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Paris med barn. Hva vil vi se?Invalidedomen - mine elsket dette stedet. Vi trodde ett par timer vår nok, men de gikk i mange timer.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 30-06-13 kl 13:10. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Paris med barn. Hva vil vi se?Me planlegg tur til Paris neste år. På storesøster si liste står Louvre og Notre Dame, samt båttur på Seinen. Skikkeleg turistting med andre ord. Me ynskjer også ein dag i Versailles for å sjå slottet. Eg var der for maaange år siden, og det er absolutt verdt ein tur. Togturen ut og byen Versailles er også kjempefin.
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris med barn. Hva vil vi se?Luxembourg-parken!
|
|
|
#7 |
|
anglofil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris med barn. Hva vil vi se?Jeg spurte det samme og fikk flere svar og god lenke til tidligere tråd:
|
|
|
#8 |
|
Strikker
Sv: Paris med barn. Hva vil vi se?Tusen takk!
|
|
|
#9 |
|
snur
|
Sv: Paris med barn. Hva vil vi se?
Anbefaler også en tur til Montmarte på kvelden. Det synes mine unger var det som var typisk fransk, fint å gå en kveldstur der oppe. Der ser du også Eiffeltårnet med lysshow. Sacré-Coeur er fantastisk vakker. Rett før trappen/banen opp til Montmarte er det en sjokoladebutikk med fantastiske figurer, bl.a et meter høyt eiffeltårn i sjokolade. Det synes våre unger var facinerende å se.
|
![]() |
|
|