Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blåmerker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-07, 14:35   #1
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Blåmerker

Hvor kommer alle blåmerkene fra? Jeg har tatt på meg shorts i dag, og leggene mine ser ikke ut. Ikke lårene heller for den saks skyld.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 17:14   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blåmerker

Noen er visst mer disponert for blåmerker enn andre, uten at jeg skjønner noe særlig av det. Det blir en del her i gården også, gitt. Jeg er HVIT og har tynn hud på leggene. Da jeg var gravid, trodde jeg hver gang jeg så et blåmerke at det var en durabelig åreknute i anmarsj. :nervøs:

Gammel 02-05-07, 17:43   #3
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Hvor kommer alle blåmerkene fra? Jeg har tatt på meg shorts i dag, og leggene mine ser ikke ut. Ikke lårene heller for den saks skyld.

De ligger i dvale hele vinteren men spretter frem med en gang de lukter shorts

Det er sant som Elinblu skriver at enkelte er mer disponert for det enn andre. Jeg er dessverre en av dem. Skikkelig irriterende.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 17:44   #4
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan forresten legge til at jeg så ikke snurten av en eneste åreknute i det første svangerskapet mens den ene foten min ble ille berørt i svangerskap to.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 19:03   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har bestandig hatt veldig lett for å få blåmerker uten grunn etc.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 19:15   #6
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er heldig, og får ikke blåmerke før det er en svært god grunn og dertil vondt.
Du må være forsiktig og ikke dulte borti ting slik at blodkarene sprekker.

Gammel 02-05-07, 19:17   #7
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Det lurer jeg også på hver sommer når jeg kler meg i shorts og kortere skjørt. Var de der i vinter også, eller blir jeg bare vannvittig mer klomsete når våren/sommeren kommer?

Gammel 02-05-07, 19:24   #8
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg ser damer med masse blåmerker tenker jeg automatisk at de har hatt sex.

Gammel 02-05-07, 19:27   #9
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Når jeg ser damer med masse blåmerker tenker jeg automatisk at de har hatt sex.

Nå tørr ikke jeg gå i shorts eller korte skjørt i sommer!

Gammel 02-05-07, 19:29   #10
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Nå tørr ikke jeg gå i shorts eller korte skjørt i sommer!

Nei, for tenk om noen skulle trodd at du hadde hatt det.

Gammel 02-05-07, 19:51   #11
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Nei, for tenk om noen skulle trodd at du hadde hatt det.

Huff og huff!

Gammel 02-05-07, 19:56   #12
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har alltid masse blåmerker, kan ha de mest sinnsyke blåveisene uten at jeg aner hvordan eller når jeg har fått de. Datteren min er likens, er nesten så jeg er redd for hva de i barnehagen skal tro.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 21:16   #13
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har hørt at linfrøolje og magnesium skal hjelpe

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 21:18   #14
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det påfallende mye ville jeg dratt til legen hadde jeg vært deg.
Det kan hende du har lavt antall blodplater (mener å huske det var det), ikke for å skremme deg, men det kan også være et symptom på leukemi.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 21:49   #15
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

De ligger i dvale hele vinteren men spretter frem med en gang de lukter shorts

Det er sant som Elinblu skriver at enkelte er mer disponert for det enn andre. Jeg er dessverre en av dem. Skikkelig irriterende.

Jeg også.
Og det, i kombinasjon med min klønete natur, gjør at jeg ser grisebanket ut bestandig.

En svært morsom dagen-derpå-syssel er forøvrig å prøve å rekonstuere kvelden i forveien ved hjelp av alle blåmerkene, for av en eller annen grunn får jeg mye mer av dem når jeg drikker.

Gammel 02-05-07, 21:51   #16
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

En svært morsom dagen-derpå-syssel er forøvrig å prøve å rekonstuere kvelden i forveien ved hjelp av alle blåmerkene, for av en eller annen grunn får jeg mye mer av dem når jeg drikker.

Er du meg? Jeg har alltid blåmerker i bord/bar-høyde.

Annemede: Det er sikkert bare tilfeldigheter, men det kan kanskje være verdt en sjekk om det øker/vedvarer og slikt?

Gammel 02-05-07, 22:28   #17
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Jeg har bestandig hatt veldig lett for å få blåmerker uten grunn etc.

Samme her.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 22:47   #18
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er salig blanding.
Noen ganger og noen steder får jeg blåmeke bare noen ser hardt på meg, andre ganger så blir det ikke snev av blåmerke selv om jeg har slått meg så jeg har lyst til å slå noe hardt etterpå.

Gammel 02-05-07, 22:53   #19
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Oi, jeg har ikke tenkt noe over det, bare registrerte at jeg hadde en del av det, kanskje jeg skal be legen sjekke når jeg allikevel skal til ham. Formen er jo ikke helt på topp. :hm:

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 22:53   #20
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Du har ikke nettopp lært deg å sykle? Det ha femåringen her i huset og hun ser mishandla ut.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.