Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjemmebleking

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-13, 09:14   #1
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Hjemmebleking

Eldstemann har blitt en jålekopp, og vil nå bleke deler av luggen. Han har ganske så mørkt hår. Er det noe på hjemmeblekingsfronten som kan duge, eller må han til frisøren? Han vil ha det helt hvitt. På de bildene han har vist meg, ser det sølvgrått ut.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-13, 09:25   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmebleking

Tviler på at han får det så lyst hjemme når han er så mørk. Hjemmebleking inneholder 9% hydrogenperoksid, frisører bruker fra 9-12%. Jeg antar de vil bruke 12% på han som er mørk. Men, er dere ivrige ok og gjør det i flere omganger, så blir han lys i luggen til slutt. Den sølvgrå fargen får du ikke med hjemmebleking.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-13, 09:27   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

sølvgråfargen må man jo farge i etterpå. De selger farge på ebay, vet jeg.

Gammel 05-07-13, 09:35   #4
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Takk for svar. Han tjener egne penger og kan bruke disse hos frisør tenker jeg. Tror ikke jeg orker å dille med luggen hans i flere omganger.

Gammel 05-07-13, 10:13   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg styret, farget og bleket håret mitt i massevis da jeg var i den alderen. Alt gjorde jeg hjemme på egenhånd. Resultatet var ikke alltid like vakkert, men jeg var oftest godt fornøyd selv.

Siden hår bare vokser ut igjen så lar jeg ungen (den som bryr seg om håret sitt) bare styre på etter eget ønske. For tiden har hun en halv pannelugg.

Gammel 05-07-13, 10:13   #6
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om dere velger å gjøre det hjemme, anbefaler jeg å bruke striper i stedet for vanlig bleking. Velg ut håret som skal lysnes og legg aluminiumsfolie mellom det og håret som ikke skal lysnes. Smør så på og brett folien opp og over. Mulig det må gjøres i to omganger for å få rette fargen.

Gammel 05-07-13, 10:25   #7
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Standard

Han ble sånn da jeg sa at om det gikk galt hjemme med blekingen så vokste det bare ut igjen

Gammel 05-07-13, 12:14   #8
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Bleking med 12% med en dråpe svart farge i så blir det grått, eller bleke det først helt hvitt og så ta en fargevask (gni i ren sort
farge og la det virke littegrann bare), da skal de bli grått. Men det må bli helt lyst ellers så får man ikke vekk gulskjæret.

..tror ikke det blir så mye dyrere å la en frisør gjøre det hvis det bare er i luggen. (Kan jo bruke en lærling også)?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.