|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktJeg hater å handle klær og jeg HATER å handle bukser. Å gå gjennom 10-20 par med ting som får meg til å se ut som ei ku, i et prøverom med skarpt lys - det er nærmest uutholdelig.
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktPrøv Cubus. De har overraskende greie jeans for tiden i alle mulige farger. Jeg liker Abbey og Gemma? Emma?.
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktJeg er veldig glad i mine ganske nye jeans, Diesel Grupee. Men direkte høye i livet kan en vel knapt kalle dem. Jeg trodde ikke jeg kunne ha så lavt liv selv, men med akkurat den buksa så kunne jeg det. Og så har jeg kjøpt en annen dongeribukse fra Dranella som jeg også er fornøyd med. Den er høyere i livet, og litt mere detaljer, knapper nederst på bena etc. Det var flere modeller i det merket som satt fint på meg. Når det gjelder bukser så er det vel igrunnen bare prøve, prøve og prøve som gjelder, selv om det er kjedelig. Lykke til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktJeg er en 38, kanskje mer mot 40 etter hvert nå og med litt nedsunken rumpe og ridebukselår og gikk inn på en Carlings butikk for noen uker siden og sa at jeg hadde fått tips om Levis Curve buksene. Jeg prøvde en bukse og den passer supert.
![]() |
#7 |
Tja...
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktHva er muffinstopp?
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktMuffinstopp er der mykt kvinneskinn med underhudsfett og strekkmerker henger utover buksekanten.
![]() |
#9 |
Tja...
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejakt
Åja. Aldri hørt det ordet før. Men kanskje derfor jeg kan ha lavt liv, for jeg er slank i livet fortsatt. Gravidsporene mine har satt seg litt på lår og hofter.
![]() |
#10 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktMed mine 182 cm så passer Nudie jeans godt, både i lår og legger. God høyde i livet har de også. Levis Demi Curve fantes ikke i min benlengde så den har jeg ikke prøvd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktLevis demi curve, 'classic' (høy) livhøyde, slim modell i beina (rette, smale, men ikke skinny bein).
![]() |
![]() |
#12 |
Originala
|
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktLevis curve. Demi er "min" model. De på butikken ser fort hvilken modell du bør ha. Jeg ble så glad da det var så lett å finne bukse. De (folka på Carlings) kom med en Lee-bukse til meg og. Skulle være relativt lik i fasongen, men ble for stram for mage/rompe/lår på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktJeg fant en riktig levis på den store butikken i London, etter mye kav og mas, men selv om den passer og alt så er den på en måte ikke superflatterende likevel.
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktJeg kjenner at det sitter litt langt inne å bruke en stylist, men det er kanskje verdt det?
![]() |
#16 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktRalph Lauren, Polyanna. Både jeans og jobbukser. De er høye nok i livet og finnes i alle lengder.
![]() |
#17 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Jeg tenker at det helt klart er verdt det om føler man trenger litt veiledning på hva som passer en, hvor man kan finne det etc. Om man selv vet hva man kler (og liker) er det ikke sikkert at en stylist vil gjøre underverker?
![]() |
#18 |
Tja...
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktMen klarer du å stå imot denne stylistens velmenende råd og klesvalg/stil og dertil tom konto etterpå?
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
Kg vet jo hva jeg kler (og ikke!!) når jeg får det på. Men bukser må jeg prøve. Det er helt Lotto å gjette hva som passer før det er prøvd. Og ukledelige bukser er virkelig det VERSTE!
![]() |
#20 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktJa, du må prøve. Det hjelper ikke om buksa passer femti andre, hvis ikke de passer deg. Du ser jo selv hva som sitter, trenger ikke stylist til det. Levis er ikke noen suksess for meg heller, forresten. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|