Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Pakkeliste for 10 dager på engelsk landsbygd

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-13, 17:42   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pakkeliste for 10 dager på engelsk landsbygd

Hva ville dere pakket for 10 dager med tre barn på engelsk landsbygd?

Vi har en evig diskusjon om hva som skal pakkes, mannen pakker med altfor mye, jeg pakker ofte litt lite. (Underbevisstheten min vil shoppe. )

Vi skal: Bade, gå tur i skogen og langs sjøen, besøke slott, dyrepark, ta damptog, gå på puben, spise ute, leke og grille.

Været som er meldt er hovedsaklig knallvær, men det kan jo alltids regne litt.

Gammel 10-07-13, 18:29   #2
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygd

Dette ville jeg pakket til ungene, forutsatt at dere ikke tenkte å vaske tøy. Jeg ville nok tatt med litt mer skift til meg selv, og flere underdeler til Punktum som fremdeles kan ha uhell.

Jeg tenker de reiser i langermet genser/bukser.

Badetøy
Sandaler
Joggesko
PO.P. sin windbreaker (vind- og lett vannavstøtende - andre jakker kan sikkert også fungere).
10 truser
1 pyjamas
2 par sokker
2 tights/langbukser
2 shorts/skjørt
4 t-skjorter
2 tynne langermede gensere
Bukse/kjole som reserveres for restaurant, om dere skal være sikre på å være rene og pene.
Toalettsaker

Gammel 10-07-13, 18:41   #3
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Det høres ut som en utrolig bra ferieplan! Jeg ville tatt med ulltrøye og stilongs til alle mann.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-13, 19:04   #4
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Ulltøy tror jeg ikke jeg hadde giddet. Men regntøy og støvler, jepp. Barnestøvler får du der borte til 30 kr paret hvis det er dårlig plass i kofferten. Vi pleier alltid å fylle på med undertøy og sokker til ungene der borte (primark), så jeg tar som regel med bare nok til et par dager. Mine barn trenger 10 t-skjorter hver hvis jeg ikke skal vaske.

Mine er der borte nå, og har ikke brukt annet enn sommerkjoler, flipflops, shorts og t-skjorter på snart to uker. Men de har vært knallheldige med været, da.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-13, 19:55   #5
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Listen til LilleRosin, med alt i tweed.

Gammel 10-07-13, 19:55   #6
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Vi legger alltid inn en vask av klær og slipper dermed å pakke så mye. Badetøy, undertøy, sandaler, joggesko, collegejakke,en tynn regnjakke, et par bukser (en man reiser i og en ekstra), noen t-skjorter og shorts. Litt leker og tidtrøyte.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-13, 20:10   #7
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Dere trenger absolutt ikke nødvendigvis å ha med dere fullt regntøy, støvler, fleece, ull, pensko/pumps, ekstra vesker(!), flere par sandaler eller fotpleieutstyr, selv om dere skal være i England i f.eks tre uker nå i sommer. Har jeg hørt.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-13, 22:30   #8
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor har du hørt dette, Drømmedama?

Gammel 10-07-13, 22:33   #9
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Husk nok blomstrete kjoler, en artig hatt, tweedbukser til mannen og grønne gummistøvler. God tur!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-13, 22:34   #10
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, om jeg doblet mesteparten på Rosinens liste, ville jeg følt jeg hadde vært flink til å pakke lite.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-13, 22:36   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor skal dere?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-13, 22:38   #12
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og du pakker det samme til ferie i England som du pakker til ferie i Norge, enkelt og greit.

Gammel 10-07-13, 22:44   #13
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Har du tilgang på vaskemaskin?

Hvis du har det, så pakker dere for en drøy uke, vasker litt midt i ferien, er det manko på noe helt essensielt så shopper man.

Gammel 10-07-13, 22:55   #14
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Vi skal til Sussex, Teo.

Gammel 10-07-13, 22:57   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Høres deilig ut.

Gammel 10-07-13, 23:10   #16
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært en del i England og sier som Teo. Du pakker som til ferie i Norge, dvs, til all slags vær. Tynne ulltrøyer, lange bukser, shorts og singleter. Har dere vaskemuligheter så pakker du for en drøy uke med ulikt vær hver dag. Jeg hadde ikke tatt med fullt regntøy og støvler, men absolutt gode vindjakker og tursko.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-13, 23:12   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i West-Sussex as we speak, tally-ho and jolly good and must dash, things to do.

Foreløpig har barna kun brukt solkjoler og shorts, og våtdrakt til bading. Brrr, den Golfstrømmen er en keeper, altså.

Men vi har med støvler og regntøy, og alle vi møter sier at vi er helt ekstremt heldig med været. Vi har med ull og fleece også, altså, men vi skal på kanalbåt etterpå.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-13, 23:33   #18
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke pokker om jeg hadde pakket med meg ulltøy på sommerferie. Ikke pokker.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-13, 23:33   #19
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Hvor har du hørt dette, Drømmedama?

Min gode venninne Gjørmedrama. Hun overdriver alltid. Gikk på en real bagasjeovervektsmell ved innsjekkingen på vei hjem også, hørte jeg. Hadde vel shoppet for mye. Mye fint i England. Har jeg hørt.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 00:19   #20
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min venninne, Englesara, har også erfart at fristelsens står i kø det borte. Jeg stemmer for å droppe ulltøy, ta med litt fleece i tilfelle litt kjølige kvelder som sammenfaller med ønsket om å være ute, og ellers pakke som til norsk sommerferie.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.