|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Pakkeliste for 10 dager på engelsk landsbygdHva ville dere pakket for 10 dager med tre barn på engelsk landsbygd?
![]() |
#2 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdDette ville jeg pakket til ungene, forutsatt at dere ikke tenkte å vaske tøy. Jeg ville nok tatt med litt mer skift til meg selv, og flere underdeler til Punktum som fremdeles kan ha uhell.
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdUlltøy tror jeg ikke jeg hadde giddet. Men regntøy og støvler, jepp. Barnestøvler får du der borte til 30 kr paret hvis det er dårlig plass i kofferten. Vi pleier alltid å fylle på med undertøy og sokker til ungene der borte (primark), så jeg tar som regel med bare nok til et par dager. Mine barn trenger 10 t-skjorter hver hvis jeg ikke skal vaske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
This is normal!
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdListen til LilleRosin, med alt i tweed.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdVi legger alltid inn en vask av klær og slipper dermed å pakke så mye. Badetøy, undertøy, sandaler, joggesko, collegejakke,en tynn regnjakke, et par bukser (en man reiser i og en ekstra), noen t-skjorter og shorts. Litt leker og tidtrøyte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdDere trenger absolutt ikke nødvendigvis å ha med dere fullt regntøy, støvler, fleece, ull, pensko/pumps, ekstra vesker(!), flere par sandaler eller fotpleieutstyr, selv om dere skal være i England i f.eks tre uker nå i sommer. Har jeg hørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdHvor har du hørt dette, Drømmedama?
![]() |
#13 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdHar du tilgang på vaskemaskin?
![]() |
#14 |
Epikur
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdVi skal til Sussex, Teo.
![]() |
#16 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdJeg har vært en del i England og sier som Teo. Du pakker som til ferie i Norge, dvs, til all slags vær. Tynne ulltrøyer, lange bukser, shorts og singleter. Har dere vaskemuligheter så pakker du for en drøy uke med ulikt vær hver dag. Jeg hadde ikke tatt med fullt regntøy og støvler, men absolutt gode vindjakker og tursko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdJeg er i West-Sussex as we speak, tally-ho and jolly good and must dash, things to do.
![]() |
#19 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygd
Min gode venninne Gjørmedrama. Hun overdriver alltid. Gikk på en real bagasjeovervektsmell ved innsjekkingen på vei hjem også, hørte jeg. Hadde vel shoppet for mye. Mye fint i England. Har jeg hørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygd
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|