|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Neglelakk- hva er sommerens (in-)farge?..jepp, det lurer jeg på!
|
|
|
|
#2 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Neglelakk- hva er sommerens (in-)farge?Hvit, kanskje? Ellers sa negledamene på neglesalongen jeg besøkte i London for et par uker siden at "alle" nå ville ha ringfingeren i en annen farge/effekt enn de andre neglene. Av de 10 kundene som fikk manikyr samtidig, valgte fire av dem nettopp den varianten, fire valgte hvite/helt lyse negler, en valgte fransk manikyr og en valgte en lekker, men noe kjedelig greige lakk (jeg angret litt på den etterpå). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Neglelakk- hva er sommerens (in-)farge?I Spania var trenden korall (ikke pang oransje, men mer fersken), og hos de unge beibsa var det neonrosa.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Neglelakk- hva er sommerens (in-)farge?Korall og hvit, i alle fall. Jeg kjøper kun lakk fra Essie, og har kjøpt en fin hvit (som ikke ser ut som korrekturlakk) og en knallfin korallfarget. Den korallfargede er lekker mot solbrun hud.
|
|
|
#5 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Neglelakk- hva er sommerens (in-)farge?
Sånn "aksent-neglelakk" (accent nail color) har kommet og gått de siste par-tre årene. Noen sier at det er for å markere at man er singel ("juhu, sjekk ringfingeren min da, leeeedig plass til giftering!"), men de aller fleste sier at det ikke har noen mening whatsoever annet enn at det er litt gøyalt.
|
|
|
|
#7 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aha, ser man det, da er det vel bare å lakke i vei
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Neglelakk- hva er sommerens (in-)farge?Her er Chanel sin sommerkolleksjon, den bruker være beskrivende for siste trend. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kakemonster
|
Google "accent nail", det kom opp noe enormt med bilder. Mye av det var jo faktisk veldig stilig, så den idéen håper jeg klorer seg litt fast i teflonhjernen min.
|
|
|
|
#10 |
|
awesom
|
Sv: Neglelakk- hva er sommerens (in-)farge?Jeg synes det ser helmerkelig ut med forskjellige mønster på neglene. En liten bling på en av neglene kan jo være greit, men crazy mønster og to helt forskjellige farger, hmmm skeptisk. Eller det aller verste! Caviar-neglelakk.
|
|
|
#11 |
|
Leser
|
Sv: Neglelakk- hva er sommerens (in-)farge?Jeg ser mest neglelakk på pinterest, og det aner meg at dette ikke er den beste representasjonen, men der er det mye fransk manekyr i farger, slik som dette feks:
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Neglelakk- hva er sommerens (in-)farge?Hva med noe slikt? Passer kanskje best for Converse fans.
|
|
|
#19 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Neglelakk- hva er sommerens (in-)farge?Sommerfavoritter hos meg: |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
|
![]() |
|
|