Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone 4S eller iPhone 5?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-13, 15:24   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

iPhone 4S eller iPhone 5?

Har i dag en iPhone 4S, som er 1 år gammel, og like fin som ny. Den skal leve videre som mannens telefon, da han uansett tar knekken på de i løpet av et år, og i hvertfall ikke trenger flunkende ny telefon. Hans funker ikke uten handsfree lenger, jeg skjønner han er utålmodig etter at jeg skal bestemme meg, så han får en telefon hvor han hører hva de sier i andre enden.

Jeg er veldig usikker på om jeg skal ha ny 4S, eller bytte til 5.

Noen jeg kjenner som har 5, er ikke fornøyd med dekningen, og at lyden er dårlig når de prater med andre som ikke har 5. Har dette med 4G å gjøre?

Er det verdt de ekstra pengene for å få nyere modell? Vi har ingen dockingstasjoner e.l som vi ikke kan bruke med en 5'er, jeg må evt. bare ha ny lader på jobb, og i bilen.

Evt.andre ting som taler for den ene eller den andre?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 17:13   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPhone 4S eller iPhone 5?

Jeg fikk 5 i går og er fornøyd så langt iallefall. Har ikke reagert på lyden, men har ikke pratet masse i den heller.

Dersom du har ladere som tar USB, så trenger du bare kabelen. Jeg har bestilt 4 kabler pluss en dings som gjør at jeg kan bruke radioen med dockingstasjon som vi har på kjøkkenet. Kostet ca. 100 kroner fra dealextreme.

Jeg liker at det er litt større skjerm på den og at den er mye raskere enn iphone 4 som jeg hadde før. Men jeg har ikke vært innom 4s da. Ellers kan du jo vente et par måneder og se på den nye modellen som kommer til høsten.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 19:51   #3
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4S eller iPhone 5?

iPhone generelt har fått kritikk for dårlege GSM-sendarar, altså at lyden ikkje er så veldig god når ein bruker han som telefon. Eg er litt i tenkeboksen på ny telefon sjølv, fordi GSM-sendaren er øydelagt, slik at eg ikkje kan snakke i telefonen min lenger. Eg vil eigentleg ha ny iPhone, men ikkje viss eg får same problem om relativt kort tid.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 23:00   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iPhone 4S eller iPhone 5?

Jeg er veldig fornøyd med den jeg har nå, og har ikke hatt noe trøbbel med den dette året. Jeg bytter kun fordi mannen trenger ny, og vil ha min.

Jeg heller vel mest mot å gå for 5'ern, jeg har ikke tid til å vente til en evt. ny modell kommer, den får jeg i tilfelle teste neste år, regner med det samme skjer da

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 23:24   #5
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4S eller iPhone 5?

5 er mye bedre enn 4s. :iPhoneinfatuated:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 23:32   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 4S eller iPhone 5?

Eg syns det er mykje betre lyd i 5 enn i 4 og eg har nedsett hørsel. Ellers opplever eg dei vel som ganske like.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 23:34   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iPhone 4S eller iPhone 5?

Jeg kjøpte 5 i juni og liker den, men har aldri hatt iphone før og har dermed ikke noe å sammenlikne med.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-13, 11:27   #8
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iPhone 4S eller iPhone 5?

Da er en hvit iPhone 5 bestilt

Vet ikke hvem som er mest fornøyd, mannen eller jeg!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-13, 11:30   #9
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iPhone 4S eller iPhone 5?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg fikk 5 i går og er fornøyd så langt iallefall. Har ikke reagert på lyden, men har ikke pratet masse i den heller.

Dersom du har ladere som tar USB, så trenger du bare kabelen. Jeg har bestilt 4 kabler pluss en dings som gjør at jeg kan bruke radioen med dockingstasjon som vi har på kjøkkenet. Kostet ca. 100 kroner fra dealextreme.

Jeg liker at det er litt større skjerm på den og at den er mye raskere enn iphone 4 som jeg hadde før. Men jeg har ikke vært innom 4s da. Ellers kan du jo vente et par måneder og se på den nye modellen som kommer til høsten.

Smart den overgangen da, men vi har bare en trådløs Libratone Zipp, har ingenting som må dockes. Men jeg trenger et par nye kabler, greit å ha en lader på jobb og en i bilen i tillegg til den hjemme.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no