Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Løpemusikk

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-13, 15:08   #1
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Løpemusikk

Jeg har hele 4 sanger fra iTunes, og trenger definitivt flere om jeg skal høre på noe mens jeg løper.

Hva hører du på når du løper?

Jeg har brukt Spotify mest, men nå har jeg fått meg en ny treningsapp som trenger iTunesmusikk. Og jeg er langt fra pc-en hjemme ...

Gammel 15-07-13, 15:19   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Løpemusikk

Avicii - Levels
Darude -Sandstorm
Owl City - Good time
Jay Sean - I'm all yours
Swdish House Mafia - Greyhound
Jennifer Lopez - Papi (Rosabel radio edit)
Adele - Set fire to the rain (Moto et eller annet remix)
Rihanna - We found love (Cahill edit)
Nause - Hungry hearts
Adelen - Bombo
Taio Cruz - Fast car
Usher - Numb
ItaloBrothers - This is nightlife
Isac Elliot - New way home

Dette er de jeg pr. nå har på løpelista i Spotify

Gammel 15-07-13, 17:06   #3
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Åh, takk. Trimlista mi begynte å bli gammel og grå, men her var det mye fint!

Gammel 15-07-13, 17:24   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du ikke sette i gang Spotify før du setter i gang løpeappen? Det er det jeg gjør når jeg løper, da setter jeg i gang Wimp og så setter jeg i gang Runkeeper eller Endomodo. Funker fint det.

Hører forresten på Kings of Leon når jeg løper, jeg er et evig vanedyr og har hatt samme spillelisten i snart to år.

Gammel 15-07-13, 17:55   #5
Gerbera

Gerbera sin avatar

Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Kan du ikke sette i gang Spotify før du setter i gang løpeappen? Det er det jeg gjør når jeg løper, da setter jeg i gang Wimp og så setter jeg i gang Runkeeper eller Endomodo. Funker fint det.

forøvrig sånn jeg gjør det også, Spotify og RunKeeper.

Gammel 15-07-13, 17:56   #6
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Åh, takk. Trimlista mi begynte å bli gammel og grå, men her var det mye fint!

Hører på NRJ på jobb, skriver oppe alle jeg synes kan passe til trening, og finner de på spotify når jeg kommer hjem.

Gammel 15-07-13, 19:31   #7
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tusen takk Gerbera, der fikk min liste også en makeover.

Ikke minst fant jeg et par låter der som jeg har syntes var bra, men ikke ant artist eller tittel slik at jeg kunne hente de selv.

Ellers gjør jeg som andre her, starter Wimp først, og deretter RunKeeper/Endomondo.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-13, 20:45   #8
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker å varme opp til
Trouble Maker av flo Rida
og så liker jeg også å jogge til Lonesome Traveller av Paperboys.
Og Cinema av Benny Bennassi

Tre stk!

Sist redigert av Daisy : 15-07-13 kl 20:52.
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-13, 20:48   #9
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Før løp jeg til Röyksopp (Junior). Nå løper jeg til lyden av fuglesang/trafikk/egne tanker.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-13, 21:26   #10
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jeg spørre: Hvis jeg hører via Wimp, streames musikken over 3G-nettet da? Man har det vel ikke lastet ned til enheten i Wimp?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-13, 21:29   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lastet ned spillelistene mine slik at de er tilgjengelig uten nett. Ellers går det hinsides mye datatrafikk.

Gammel 15-07-13, 21:45   #12
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Kan jeg spørre: Hvis jeg hører via Wimp, streames musikken over 3G-nettet da? Man har det vel ikke lastet ned til enheten i Wimp?

Jeg har lagt både spillelister og albumer i offlinemodus i Wimp, hvis ikke hadde det gått mye i datatrafikk. Jeg har 32 Gb med lagring på min iPhone, og har plenty med plass der til mye mer enn det jeg har liggende nå.

Gammel 15-07-13, 21:48   #13
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lagt både spillelister og albumer i offlinemodus i Wimp, hvis ikke hadde det gått mye i datatrafikk. Jeg har 32 Gb med lagring på min iPhone, og har plenty med plass der til mye mer enn det jeg har liggende nå.

Ja nemlig, det går an ja. Gratis? (altså inkludert i Wimpprisen?)
Wimp har liksom vært mannens greie, men vi har familieabonnement så jeg burde fått det opp.
Beklager litt kupping av tråd, mitt svar til HI er at jeg foreløpig ikke har noe løpemusikk og trenger det...

Gammel 15-07-13, 21:53   #14
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ja nemlig, det går an ja. Gratis? (altså inkludert i Wimpprisen?)
Wimp har liksom vært mannens greie, men vi har familieabonnement så jeg burde fått det opp.
Beklager litt kupping av tråd, mitt svar til HI er at jeg foreløpig ikke har noe løpemusikk og trenger det...

Vi har også familieabonnement, med en bruker til barna, en til mannen og en til meg. Jeg bruker min både på iPhone og iPad og har offline album på begge. Tror man kan ha offlinemodus på inntil tre enheter pr. bruker.

Gammel 15-07-13, 21:58   #15
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Vi har også familieabonnement, med en bruker til barna, en til mannen og en til meg. Jeg bruker min både på iPhone og iPad og har offline album på begge. Tror man kan ha offlinemodus på inntil tre enheter pr. bruker.

Takk, høres bra ut. Dette må jeg sjekke.

Gammel 15-07-13, 22:56   #16
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Kveldens nykommer på lista er Avicii - Wake me up

Ellers var det skikkelig nedtur med løpetur i kveld, etter to dager hvor det har kjentes ut som jeg kunne fly, i dag lurer jeg på om jeg hadde lodd i rompa.

Gammel 16-07-13, 00:28   #17
emin

emin sin avatar

emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Signerer, jeg har også masse offlinelister i Wimp.

Gammel 16-07-13, 11:26   #18
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hører forresten på Kings of Leon når jeg løper, jeg er et evig vanedyr og har hatt samme spillelisten i snart to år.

Nei, det funker ikke med Zombie-appen. For den har jo en story også.

Gammel 18-07-13, 20:52   #19
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Inspirert av din tråd, Ru, fikk i alle fall jeg laget meg en liste i Wimp og jogget til den i dag. I offlinemodus, for ja, det funket selvsagt, Adrienne... (takk!) - og jeg satte i gang Wimp først og så Runkeeper. Gikk kjempefint.

I min liste ligger det en haug 80-tallslåter.

Gammel 18-07-13, 21:45   #20
emin

emin sin avatar

Standard

Jeg har egen 90-tallsplaylist i Wimp som jeg noen ganger trener til.

:mimrer tilbake til egen ungdom:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.