|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kva bestikk er dette?Dette har mor mi - antagelig kjøpt på 60-talet. Det er merkt "made in Norway", men ikkje Skaugum. Nokon som kjenner det igjen? Det er antagelig ikkje Skaugum-bestikk, sidan det ikkje står?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva bestikk er dette?Slikt bestikk har mamma. Skal prøve huske å spørre henne i helga.
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kva bestikk er dette?Jeg har også det salatbestikket, men jeg er temmelig sikker på at det ikke er Skaugum. Jeg har Skaugum-bestikket, og de er forskjellige i formen. Søk på Skaugum salatbestikk så ser du hvordan det ser ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva bestikk er dette?Takk! Nei -eg syns ikkje det ser ut som Skaugum. Men eg syns det er like fint forde!
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kva bestikk er dette?Det ser litt spist ut til å være Skaugum, men får ikke sjekket nå. Nå var Skaugum et veldig populært bestikk, og det ble laget veldig mange liknende ting. Jeg har både Skaugum og endel annet teakbestikk fra femti- og sekstitallet.
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kva bestikk er dette?Mine foreldre fikk et som ligner veldig (kanskje ikke fullt så langt) i bryllupsgave da de giftet seg i 65. Vil tro det var populær gave, for jeg har sett lignende hos mange
![]() |
|
|