Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Blondinespørsmål om Dropbox (m.m) på maskinen når jeg skal slutte i jobben ...

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-13, 11:40   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blondinespørsmål om Dropbox (m.m) på maskinen når jeg skal slutte i jobben ...

Jeg skal levere tilbake Mac-en til jobben min nå på fredag når jeg slutter her.
Det er jo et program som er installert, og som nå inneholder en haug med private filer. Jeg har flyttet alt som lå rundtomkring inn dit i ulike mapper.

Dropboxen er jo i skyene, så kan jeg derfor trygt bare slette selve programmet fra maskinen, eller bare logge meg ut? Jeg finner ikke ut hvordan. For når jeg åpner selve programikonet ber den meg logge inn, men alt ligger jo tilgjengelig uten innlogging i Finderen min?

Samme spørsmål gjelder egentlig iPhoto, iTunes og Spotify. Hvorfor forlate maskinen?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 12:07   #2
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blondinespørsmål om Dropbox (m.m) på maskinen når jeg skal slutte i jobben...

Du kan logge ut av nettdropboksen, men det som ligger på maskinen tror jeg du må slette? Altså avinnstallere Dropboks.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 12:09   #3
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blondinespørsmål om Dropbox (m.m) på maskinen når jeg skal slutte i jobben...

Eller, når jeg tenker meg om, så fjerner du bare brukernavnet på Macen (i Dropboks), som linker maskinene sammen.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 12:10   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blondinespørsmål om Dropbox (m.m) på maskinen når jeg skal slutte i jobben...

Det skal holde å slette Dropbox. Dra programikonet til søppelkassen, det bør holde. Husk å tømme søpla. Om du sletter alt i bildemappen, musikkmappen og sletter Spotify, så bør maskinen være nokså ren for personlige greier.


Det beste er selvsagt å reinstallere hele maskinen selv, men det har du kanskje ikke mulighet til?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 14:42   #5
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blondinespørsmål om Dropbox (m.m) på maskinen når jeg skal slutte i jobben...

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det beste er selvsagt å reinstallere hele maskinen selv, men det har du kanskje ikke mulighet til?

Jeg vet ikke hvordan man gjør det.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 15:57   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blondinespørsmål om Dropbox (m.m) på maskinen når jeg skal slutte i jobben...

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg vet ikke hvordan man gjør det.

Hvilken versjon har du da? Mener det er fra 10.0.7 at det kom en recovery HD.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 08:51   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blondinespørsmål om Dropbox (m.m) på maskinen når jeg skal slutte i jobben...

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hvilken versjon har du da? Mener det er fra 10.0.7 at det kom en recovery HD.

Der mistet du meg.
Ikke aner jeg hvilken versjon jeg har og ikke forstår jeg hva en recovery HD er. Jeg har slettet unna en haug med ting nå, så jeg tar sjansen på å la den unge it-nerden på jobb tar seg av resten.

Tusen takk

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no