|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Trenger krim-tips til KindleJeg trenger noe god, drivende krim til Kindle, men går meg helt bort i anbefalingene på Amazon. Har lest mest nordisk krim a la Nesbø, Mankell, Theorin etc, og blir litt handlingslammet av jungelen der ute. Liker krim med lik og politi bedre enn politiske thrillere, men liker samtidig at det er litt thrillerpreg på det. Leste Gone Girl av Gillian Flynn i påsken, og likte den.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger krim-tips til KindleJeg driver å leser James Patterson, 12th of never. Jeg startet å lese den som heter 9 th ett eller annet på ferie, vanlig bok. Jeg likte den med en gang. Han starter på 1st ett eller annet. Det er politi og sånt. Ellers liker jeg veldig godt Clive Cussler. Men han skriver om ting som skjer rundt båter og hav. Han har vært favoritten min i mange år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Under cover
![]() Sv: Trenger krim-tips til KindleDer har jeg lastet ned The Nightmare av Kepler og setter kurs for Vippetangen og en sløv dag på et svaberg
![]() |
![]() |
#5 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Trenger krim-tips til KindlePeter Robinson er super synes jeg. Har også lest alle Ian Rankin bøkene. Nå går det i Kathy Reichs og Tempe Brennan serien, den serien som Bones-tv-serien er basert på. Liker også Peter James sine Roy Grace bøker.
![]() |
#7 |
Under cover
![]() Sv: Trenger krim-tips til Kindle
Har ikke lest den første, men etter å ha lest tilbakemeldingene på bok nr 1 på Amazon, hopper jeg rett på bok nr 2.
![]() |
![]() |
#8 |
Under cover
![]() Sv: Trenger krim-tips til KindleTakk for alle tips! Skal sjekke ut resten når jeg er tilbake i kveld
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger krim-tips til Kindle
Jøss, det høres ut som om du har raida bokhyllene mine!
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Trenger krim-tips til KindleJeg kan anbefale Mo Hayder sine bøker om Jack Caffery hvis du ikke har lest dem, og de andre bøkene hennes også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Trenger krim-tips til KindleAlt av S.J. Bolton er spennende. Spesielt Dead Scared var nervepirrende og vanskelig å legge fra seg. Kan også varmt anbefale Sue Walker og Tana French. Jeg går bare og tripper etter nye bøker fra alle tre.
![]() |
|
|