|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Klar
|
HJELP: Bilde lagret i pdf inn i powerpoint?Jeg har scannet bilder, og tenkte ikke nærmere over at de ble lagret som pdf-filer. Ikke før nå, når jeg ikke får lagt dem inn som bilder i powerpointen min. Og både bilder og scanner er langt vekk, så jeg får ikke gjort opp igjen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hertuginne
|
Sv: HJELP: Bilde lagret i pdf inn i powerpoint?Det enkelste er nok å bruke print screen og ta bilde av hele skjermen, lime inn i ppt og croppe det du ikke skal ha med. Eventuelt bruke "ta bilde"-funksjonen i Adobe Acrobat.
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: HJELP: Bilde lagret i pdf inn i powerpoint?Jeg ville brukt Sett inn - skjermbilde og så croppet til bare bildeutsnittet.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HJELP: Bilde lagret i pdf inn i powerpoint?Det finns også mange gratisprogram på nettet som kan konvertere pdf til jpg. Eg har eit program som heiter GIMP som fungerer bra.
|
|
|
#5 |
|
Ad astra
|
Sv: HJELP: Bilde lagret i pdf inn i powerpoint?Har du fått til?
|
|
|
#6 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HJELP: Bilde lagret i pdf inn i powerpoint?Jeg pleier å bruke Print Screen som foreslått. Fungerer fint.
|
![]() |
|
|