|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OreokakespørsmålSkal ha Oreokaken til selskap paa söndag ettermiddag. Det staar paa oppskriften at den kan lages dagen för, men kan jeg lage den allerede paa fredag morgen - altsaa 2,5 dager för den skal spises? Jeg har tid til aa lage den paa lördagen ogsaa. Vil bare at den skal bli optimalt god, saa da spör jeg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: OreokakespörsmaalJeg har ikke prøvd, men hvis jeg skulle gjøre det, ville jeg ihvertfall droppet å lage det øverste kremlaget på forhånd. Gammel krem er ikke godt.
|
|
|
#3 |
|
A friend with benefits
|
Sv: OreokakespörsmaalDen blir bedre desto lenger den får stå. Du kan fint lage den på fredagen, kanskje du helst bør bruke Menkomel sin Whipping creme. Den er holdbar i nesten en uke nemlig.
|
|
|
#6 |
|
Tja...
Sv: OreokakespørsmålHAr laget kaken tre ganger og den har aldri blitt så "gammel" som 3 dager her...
|
|
|
|
#7 |
|
Musk
Sv: OreokakespørsmålJeg har ikke laget den enda. Det er saa fint og varmt her for tiden at jeg ikke tar sjansen pga. kremen. Blir vel i ettermidag eller i kveld at jeg lager den, og da er det under 24 timer för spising. |
|
|
|
![]() |
|
|