Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Feste for bil til iPad 4?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-13, 09:26   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Feste for bil til iPad 4?

Noen som vet om dette finnes? Ser Nextbase sin passer kun til 2 og 3, den nye har jo annen kontakt enn de så jeg finner så lite tilbehør til den. Jeg gjorde visst et dumt valg da jeg gikk for den...

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-13, 09:36   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Feste for bil til iPad 4?

http://store.apple.com/no/product/H9...-ipad?fnode=40

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-13, 10:36   #3
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Feste for bil til iPad 4?

Takk for tips, men ser at denne kun festes med en stropp. Det er vel ikke særlig helig ift en eventuell kræsj/bråstopp, eller tar jeg feil?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-13, 18:48   #4
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Feste for bil til iPad 4?

Er kvalitetsforskjeller mellom løsningene som festes med stropp. Hvordan denne er i praksis vet jeg ingenting om. Det er løsninger uten stropp også som ikke er gode....

Nextbase er de eneste som har en løsning som er kollisjonstestet. Den er ikke festet med stropp. Dessverre har de ikke kommet med en løsning som passer for iPad4. De har to versjoner - en for iPad 1 og en for iPad 2/3.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no