|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kvalitet på sko fra AcneJeg hadde egentlig tenkt å kjøpe et par Acne Star, men har lest litt rundt omkring på nett at noen har dårlig erfaring med kvaliteten. Hva er deres erfaringer med dette (regner med at det ikke er så stor forskjell på modellene når det gjelder kvalitet, så jeg tenker på sko fra Acne generelt)? Er det noen som eventuelt har forslag til alternativer til Star, som ligner denne rent jåle-/utseendemessig, men som er av bedre kvalitet? Jeg kjøper alltid sko for å ha de i mange år, og vil ikke risikere at de blir ødelagt etter kort tid, spesielt ikke til den prisen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kvalitet på sko fra AcneMin søster sier at Cypress fort blir skrapete i skinnet og litt slafsete, så jeg har styrt unna enn så lenge. Men jeg har og styrt unna fordi jeg er midt mellom størrelsene deres. Fine er dem og jeg kunne godt tenkt meg dem om de hadde hatt bedre rykte. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvalitet på sko fra AcneMine pistols ble kjøpt i fjor, mye brukt og er like fine! Venninnen min har hatt sine i tre år, og de er også like fine. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Kvalitet på sko fra AcneJeg har flere par, og de holder seg fine så lenge de blir pent stelt med. De eldste (Pistols) har jeg hatt sikkert i tre år om ikke lenger. Jeg bruker dem dog ikke når det er regn/slafsevær.
|
|
|
#6 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kvalitet på sko fra AcneGammel tråd men jeg fortsetter på denne fordet, jeg. :
|
|
|
|
#7 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Kvalitet på sko fra AcneJeg har dem, og synes de er gode å gå i til å være skoletter (tiltross for at jeg har kjipe føtter med hallux valgus og hele greia. ) Har hatt dem i flere år, de holder seg pene.
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Kvalitet på sko fra AcneJøss, her har jeg tydeligvis glemt å svare i min egen tråd. Takk til dere som svarte meg, over ett år etter... |
|
|
|
![]() |
|
|