Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kvalitet på sko fra Acne

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-13, 16:28   #1
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kvalitet på sko fra Acne

Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe et par Acne Star, men har lest litt rundt omkring på nett at noen har dårlig erfaring med kvaliteten. Hva er deres erfaringer med dette (regner med at det ikke er så stor forskjell på modellene når det gjelder kvalitet, så jeg tenker på sko fra Acne generelt)? Er det noen som eventuelt har forslag til alternativer til Star, som ligner denne rent jåle-/utseendemessig, men som er av bedre kvalitet? Jeg kjøper alltid sko for å ha de i mange år, og vil ikke risikere at de blir ødelagt etter kort tid, spesielt ikke til den prisen.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 01:34   #2
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvalitet på sko fra Acne

Dette lurer jeg også litt på...

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 09:04   #3
Señora

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Min søster sier at Cypress fort blir skrapete i skinnet og litt slafsete, så jeg har styrt unna enn så lenge. Men jeg har og styrt unna fordi jeg er midt mellom størrelsene deres. Fine er dem og jeg kunne godt tenkt meg dem om de hadde hatt bedre rykte.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 09:59   #4
Krem

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Mine pistols ble kjøpt i fjor, mye brukt og er like fine! Venninnen min har hatt sine i tre år, og de er også like fine.

Med andre ord, vi er fornøyde!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 10:26   #5
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har flere par, og de holder seg fine så lenge de blir pent stelt med. De eldste (Pistols) har jeg hatt sikkert i tre år om ikke lenger. Jeg bruker dem dog ikke når det er regn/slafsevær.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-14, 17:17   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Gammel tråd men jeg fortsetter på denne fordet, jeg. :
Kom over et par nydelige støvletter i dag, med det deiligste fòr. Helt til jeg hørte prisen.
Det var visst støvletter fra Acne og selv jeg har hørt om det merket. Prisen på disse var 3.400,- Jøss liksom.

Men så har jeg tenkt litt mer da..
Jeg shopper ikke så veldig mye og kjøper lite som ikke er i bruk.
Jeg har etpar ankelstvletter fra Art som også er i deilig for. De har jeg hatt i 2, eller kanskje 3 år og brukt utrolig mye så det er støvletter som ville blitt brukt mye.

I farten glemte jeg å spørre om fòret er syntet eller ekte. Utifra det jeg kan se på nettsiden her så står det ikke noe om det.
Disse;
Noen som har disse og synes de er gode?
http://www.acnestudios.com/shop/wome...fur-black.html

Gammel 11-10-14, 18:11   #7
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har dem, og synes de er gode å gå i til å være skoletter (tiltross for at jeg har kjipe føtter med hallux valgus og hele greia. ) Har hatt dem i flere år, de holder seg pene.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-14, 19:04   #8
Marla Singer

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jøss, her har jeg tydeligvis glemt å svare i min egen tråd. Takk til dere som svarte meg, over ett år etter...

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.