Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hårbørste

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-13, 20:24   #1
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Hårbørste

Jeg holder på å spare til lengre hår etter å ha kort hår nesten hele livet. Nå er det nedenfor skuldrene, men veldig slitt i det øverste laget (eller hva man skal kalle det. Det håret som ligger ut mot luften.) Når jeg børster slites det jo ytterligere da hårbørsten river igjennom flokene.

Finnes det en hårbørste som klarer å gre håret uten å rive det av eller gjøre det mer slitt? Pris er nesten uten betydning om det faktisk fungerer.

Jeg tar også gjerne i mot tips om hvordan jeg skal klare å få langt hår uten at det blir så slitt ytterst.

Gammel 26-07-13, 20:37   #2
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårbørste

Tangle teezer, 150 kr på Enklere Liv blant annet. Genial på flokete 04-hår.

Gammel 26-07-13, 20:40   #3
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hårkur, balsam og tangle teezer.

Gammel 26-07-13, 20:43   #4
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Det ser ut som en hundebørste Takk for tips!

Gammel 26-07-13, 20:44   #5
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker denne veldig godt, både på meg selv og treåringen sitt flokete hår.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-13, 23:16   #6
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Skulle også foreslå Tangle Teezer. Hundebørste? Ja, den ligner, og god er den.

Gammel 27-07-13, 00:01   #7
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg har en fra Kicks, ser ut som en krysning mellom vanlig hårbørste og naturbørste. Den tar flokene mine mye bedre enn alle andre hårbørster, og mitt hår er virkelig, virkelig flokete etter dusj. Selv nå som det er klippet ganske kort.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-13, 00:22   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tangle teezer! Beste som finst!

Gammel 01-08-13, 00:31   #9
Nordlys
Nybegynner

Nordlys sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Hvor: nordpå
Nordlys har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Tangle teezer! Beste som finst!

Enig!!! Jeg har to jenter som får både mye floker - og som helst stikker av når jeg kommer med børsten. Vi fikk alle et enklere liv da jeg oppdaget tangle teezer. Den er dessuten skånsom mot håret.

Nordlys er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:37.