|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Hva kjøper man på ebay?Ja det lurer jeg på i kveld, hva lønner det seg å kjøpe på ebay? Hva kan man spare på? Er det noe de ikke har her som de har der? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper man på ebay?- mobildeksler Sist redigert av Dronningen : 28-07-13 kl 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva kjøper man på ebay?Masse å spare på HDMI kabler fant jeg ut. Ellers har jeg handlet DC-sko til guttene, vesker, smykker og mye annet. Mobildeksler ja.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper man på ebay?- Kabler til pc, mobil, nettbrett o.l. og diverse smågadgets
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Hva kjøper man på ebay?Jeg kjøper klær til barna, mat/godteri, bake og kakedekoreringsgreier, mobiltilbehør, kosmetikk og mye mye mer. Som oftest handler jeg for under 200 slik at jeg slipper å betale moms og fortolling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2013
![]() |
![]() Sv: Hva kjøper man på ebay?Frø |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper man på ebay?- klær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: Hva kjøper man på ebay?Billig med mobil deksler,enkle elektriske artikler som en Fm sender jeg nettop kjøpte å mobil holder til bilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva kjøper man på ebay?Julekalendergaver. Har en pose full av kalendergaver allerede, og alt fra E-bay.
![]() |
#12 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hva kjøper man på ebay?Sjokolade er mat? Sjokolade har jeg kjøpt på ebay.
![]() |
#15 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva kjøper man på ebay?Alt.
![]() |
#16 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper man på ebay?* Duppeditter som er vanskelige / uforholdsmessig dyre å få tak i her: batterier, skruer, adaptere til nettinnkjøpte elektriske greier.
![]() |
#17 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva kjøper man på ebay?Jeg kjøper vanlige gråblyanter, hårstrikk og hårspenner i bulk på Ebay. Dette er forbruksvare hos oss, og jeg brukte en liten formue på slikt før jeg fant ut at man kunne kjøpe 100 blanke hårspenner for en drøy 50-lapp og pakker med 36 blyanter av god kvalitet for samme pris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva kjøper man på ebay?Jeg kan komme med spesifikke linker over helgen når jeg er hjemme og har datamaskinen min og ikke bare nettbrett, men du får opp mange forslag hvis du søker på stocking filler eller party favour.
![]() |
|
|