|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ebay/asiatiske str, og eu-str på klærJeg lurer på, hvordan du opplever asiatiske str passer i fht hva du normalt bruker. Er feks en asiatisk str L en norsk M eller kanskje endra mindre? tenker i hovedsak på overdeler og kjoler.
![]() |
#3 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ebay/asiatiske str, og eu-str på klærJeg bestiller stort sett alltid en størrelse større når det er plagg fra Hong Kong og strøket der, i alle fall hvis de ikke har størrelsesskjema. Kjøpte en kjole fra HK nå i sommer; der var det måleskjema i annonsen, og jeg målte meg fram til at min vanlige størrelse ville passe, hvilket stemte godt da jeg fikk kjolen på. Da jeg bestilte en kjole fra UK, som kanskje var produsert i Asia for alt jeg vet, så kjøpte jeg min vanlige størrelse, og den passet utmerket. Så jeg har litt varierende erfaringer på den fronten, og foretrekker selgere som har måleskjema.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ebay/asiatiske str, og eu-str på klærDet varierer veldig hvordan de forskjellige plaggene er i størrelsen. Noen er tilnærmet normale etter europeisk standard, andre er bittesmå. Barneklær er gjerne veeeldig små (min erfaring). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|