Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

60-tallsklær

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-13, 20:27   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

60-tallsklær

Noen som vet hvor jeg kan finne dette? og da mener jeg 60, IKKE 50-tallet....

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-13, 20:51   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 60-talls klær

Vil du ha vintage, eller retro? Tidlig sekstitall ala Jackie Kennedy, sent sekstitall ala Mad Men eller hippie?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-13, 21:31   #3
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 60-tallsklær

Jeg var på 60-tallsparty i mai og ga etterhvert opp letingen av "ordentlige" kjoler og endte opp i en kostymebutikk (www.festhuset.no). Fant masse fra 50-tallet på nettet, men det er jo ikke det du skal ha heller.

Fikk masse masse skryt for dette antrekket :

Hadde store solbriller og matchende øreringer til og gedigent langt, lyst hår (parykket til yngstedatteren min. ). Og med disse støvlettene til :

Vi var vel 150-160 personer på festen og det var maaaange hippier blandt dem.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 12:51   #4
Cumulus

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 60-talls klær

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vil du ha vintage, eller retro? Tidlig sekstitall ala Jackie Kennedy, sent sekstitall ala Mad Men eller hippie?

Det er nok litt både og jeg ser etter, men jeg vil IKKe ha 70-talls fragesprakende klær og IKKE 50 tallets markering av livet og skjørt og kjoler som står rett ut. Jeg ønsker søte bluser med krage og blyantskjørt, men også kjoler alla twiggy som er litt sekkeformede og rette i snittet, om du skjønner. Spisse pumps med lav hel, og gjerne pumps som man bare stikker foten inn i.. litt vanskelig å forklare stilen merker jeg.... ikke finner jeg bilder heller.... men jeg er glad i drakter, og Jackie Kennedy er absolutt en favoritt.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 13:11   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, tidlig til midten av sekstitallet, da. Danske Edith og Ella har noe, pop boutique (de har også butikk i Gøteborg), Modcloth har mye fint.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 21:22   #6
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jeg var på 60-tallsparty i mai og ga etterhvert opp letingen av "ordentlige" kjoler og endte opp i en kostymebutikk (www.festhuset.no). Fant masse fra 50-tallet på nettet, men det er jo ikke det du skal ha heller.

Fikk masse masse skryt for dette antrekket :

Hadde store solbriller og matchende øreringer til og gedigent langt, lyst hår (parykket til yngstedatteren min. ). Og med disse støvlettene til :

Vi var vel 150-160 personer på festen og det var maaaange hippier blandt dem.

Dette var superkult!

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.