|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva? Ikke klagegrunnlag? (Europark)Parkeringskortet mitt hadde av uviss grunn sklidd ned fra fronten. 780 kr i gebyr. Leser på nettsiden nå at det ikke er klagegrunnlag?
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva? ikke klagegrunnlag? (Europark)Klag likevel. Man får vanligvis medhold første gang, med inkludert tante Sofie-pekefinger om å ikke la det skje igjen.
|
|
|
#3 |
|
Sv: Hva? ikke klagegrunnlag? (Europark)
Høres bra ut.
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva? ikke klagegrunnlag? (Europark)Det var dumt, agenten, jeg har hørt så mange som har fått medhold på den måten jeg nevnte at jeg trodde det var praksis.
|
|
|
#7 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva? ikke klagegrunnlag? (Europark)Kjipt
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
Sv: Hva? ikke klagegrunnlag? (Europark)Klag! Samme skjedde med oss engang og vi fikk medhold. Mener vi tok bilde av billetten og forklarte hva som hadde skjedd. Husker dog ikke hvilket selskap det var da.
|
|
|
|
#9 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva? ikke klagegrunnlag? (Europark)Vi tok også bilder + at vi scannet lapp og sendte med værrapporten fra yr den aktuelle dagen (storm, så den blåste nok ned i setet da jeg lukket døren), men ingen medhold. Jeg er fremdeles sur for de pengene, kjenner jeg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: Hva? ikke klagegrunnlag? (Europark)Kanskje jeg skal bruke utmattelsetaktikk. Pepre med Mail hver gang de avslår. Jeg har betalt, og det var et hendelig uhell at kortet skled av dashbordet.
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva? ikke klagegrunnlag? (Europark)
Jeg og. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hva? ikke klagegrunnlag? (Europark)Jeg klagde (lappen lå med teksten inn) og fikk medhold. Og pekefinger. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Hva? ikke klagegrunnlag? (Europark)Noe av det samme skjedde meg, og da jeg klagde inn gebyret fikk jeg avslag og henvisning til reglementet. Valgte så å anke til parkeringsklagenemnda, og fikk medhold. Det var digg, det. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sv: Hva? ikke klagegrunnlag? (Europark)Jeg fikk mail om at klagen blir normalt behandlet i løpet av tre uker (de må få maaaange klager!), og at det ikke blir sendt ut purring under behandling.
|
|
|
#15 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva? Ikke klagegrunnlag? (Europark)Europark er et helvete å krangle med her i byen, dessverre. Men gyv løs. Klagetiden er lang ja, men de har nok mange klager - de holder jo på som gærne og!
|
|
|
#16 |
|
Klar
|
Sv: Hva? Ikke klagegrunnlag? (Europark)Men den parkeringsbilletten du legger ved, kan du jo ha fått fra hvem som helst. Har du betalt med kort, har du jo bedre bevis på at du faktisk hadde betalt. Jeg skjønner jo at parkeringsselskapene ikke kan akseptere at folk kommer i etterkant og påstår at de hadde betalt, hvis de ikke kan bevise det. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva? Ikke klagegrunnlag? (Europark)Klage likevel. Jeg fikk medhold selv på feil parkeringsplass uten nytt oppdatert kort. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Hva? ikke klagegrunnlag? (Europark)Det samme skjedde meg og jeg fikk ikke medhold. Enda jeg la ved eurocardutskrift. Ble opplyst om at vilkåret for billettens gyldighet var at den lå synlig i vinduet.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Hva? Ikke klagegrunnlag? (Europark)Fikk ikke medhold selv om vi sendte bilde av lappen i ruta. Den lå litt krølla så man måtte bøye seg for å se hva som sto. Vi fikk bilde fra andre siden som parkeringsvakten hadde tatt. Jeg er rimelig sikker på at tonen fra min kjære i første mailen( han var suuuur) var rimelig avgjørende for at de valgte å ikke gi medhold.
|
|
|
#20 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva? Ikke klagegrunnlag? (Europark)Surt, men de kan jo ikke vite om lappen falt ned eller om du faktisk ikke har betalt så jeg forstår jo at man ikke får medhold i slike saker.
|
![]() |
|
|