Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

En god kose/krølle-seg-sammen/lese-slappeav-stol

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-13, 20:42   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

En god kose/krølle-seg-sammen/lese-slappeav-stol

Jeg har kommet hjem til nyoppusset kontor! Nå skal jeg få meg ett nett lite kontorhjørne og da har jeg masse gulvplass igjen. Så jeg ønsker meg en stol/stor putestol jeg kan synke godt ned i, slappe av/kobleut/slumre på mørke høstkvelder. Og jeg er av typen som ikke sitter godt før jeg ligger, så rett-opp-og-ned stol fungerer ikke. Den må være myk og god, jeg vil føle at jeg får en klem når jeg setter meg.

Så - har du sett en slik stol?

Jeg er litt usikker på om Fat Boy er det jeg er på utkikk etter..

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 20:43   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god kose/krølle-seg-sammen/lese-slappeav-stol

Det høres ut som det er en FatBoy du vil ha. Vi har en slik, og den er fantastisk å sitte i.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 20:45   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En god kose/krølle-seg-sammen/lese-slappeav-stol

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det høres ut som det er en FatBoy du vil ha. Vi har en slik, og den er fantastisk å sitte i.

Jeg har aldri sittet i en FatBoy, bare sett på de på avstand. Lager den lyd når man beveger seg? Knitrer og knatrer? Jeg vil ha noe som er lydløst. Og er de som saccosekkene? Jeg mener å huske at man ble veldig klam og varm av saccosekken.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 20:46   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god kose/krølle-seg-sammen/lese-slappeav-stol

Den lager ikke lyd når man sitter, men den bråker litt når man flytter seg eller reiser seg. Vi har standardtrekket, som er glatt og stivt. Jeg er usikker på om noen av de andre trekkene er mer lydløse?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 21:25   #5
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: En god kose/krølle-seg-sammen/lese-slappeav-stol

Hvis det ikke spiller noen rolle hvor stygg den er, så tror jeg det er en recliner du vil ha. En skikkelig fluffy en!

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 21:35   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god kose/krølle-seg-sammen/lese-slappeav-stol

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Hvis det ikke spiller noen rolle hvor stygg den er, så tror jeg det er en recliner du vil ha. En skikkelig fluffy en!

Åh. Jeg drømmer om en skikkelig myk og diger recliner med innebygget massasje og sånne fotgreier som kan heves. Jeg drømmer i samme åndedrag om et eget rom bare til den, siden den er så stygg. Men jeg tror jeg ville ha sittet i den hele dagen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 21:50   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En god kose/krølle-seg-sammen/lese-slappeav-stol

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Hvis det ikke spiller noen rolle hvor stygg den er, så tror jeg det er en recliner du vil ha. En skikkelig fluffy en!

Den blir på en måte ett lite blikkfang, som det er fint om den ikke er veldig brutal.

Kanskje jeg skal droppe kontorpulten og kjøpe meg en kontor-massasje-fluffy-med-kjøleboks-all-included-recliner.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 22:01   #8
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: En god kose/krølle-seg-sammen/lese-slappeav-stol

Den var ekstrem stygg og samtidig praktisk

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 22:04   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god kose/krølle-seg-sammen/lese-slappeav-stol

Ja den kan du jo ha! Klart det! Hva skal du med kontor? Du trenger bare recliner, trådløst og pils!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 22:16   #10
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: En god kose/krølle-seg-sammen/lese-slappeav-stol

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja den kan du jo ha! Klart det! Hva skal du med kontor? Du trenger bare recliner, trådløst og pils!

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 23:24   #11
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god kose/krølle-seg-sammen/lese-slappeav-stol

Jeg ville hatt meg en Ekornes Jazz hvis jeg skulle hatt en slik stol (selv liker jeg egenlig best å ligge å lese så dagseng hadde vært det optimale)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 00:04   #12
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En god kose/krølle-seg-sammen/lese-slappeav-stol

Hva med en sjeselong?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no