|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Legoland på en helg (fra Oslo)?Herremannen har klassekamerater som har ørt på Legoland og det er hans optimale drøm å dra dit. Vi vurderer derfor å dra dit i september. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legoland på en helg (fra Oslo)?Mange flyr har jeg hørt, flyplassen ligger rett ved mener jeg.
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Legoland på en helg (fra Oslo)?Jeg vil tro det kunne gå om dere tar Superspeed fra Larvik i hvertfall?
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Legoland på en helg (fra Oslo)?Klarer dere å dra så tidlig på fredagen at dere er i Larvik 16.30? I så fall kan dere dra med båt 17.30 og kjøre et stykke med i Danmark på kvelden og overnatte. Dere kan være to hele dager i parken og reise tilbake i 22 tida søndag kveld og være i Larvik kl 02 på natta. Slitsomt, men det går. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Legoland på en helg (fra Oslo)?Fra Oslo er det stenaline. Om dere reiser med dem får dere bar en dag i parken og må bruke 9,5 time på søndagen omsbord i båt. Det hadde jeg ikke giddet for en helg. Evt går det å reise nedover med stena og nattferge og tilbake til Larvik med color. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Legoland på en helg (fra Oslo)?For tre personer lønner det seg å fly. Det går mye drivstoff på turen fra Hirtshals eller fredrikshavn til Billund og fergebilletten koster også litt, selv om den ikke er dyr utenom høysesong. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Legoland på en helg (fra Oslo)?Norwegian hadde fly tur-retur for 2400 for 3 stk.
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Legoland på en helg (fra Oslo)?Vi vurderer det samme i høstferien. Har sett på priser på Lalandia, men hekkan så dyrt det er! :måpe: Bør vel kanskje bo et annet sted.
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Legoland på en helg (fra Oslo)?
Har du sjekket pakkene til colorline? De inkluderer både overnatting, ferge og inngangsbillett og bruker å ha ok pris utenom høysesong. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Legoland på en helg (fra Oslo)?Nei, det har jeg ikke. Takk for tipset!
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Legoland på en helg (fra Oslo)?Om du har fredag til søndag tilgjengelig, så ville jeg valgt fly.
|
|
![]() |
|
|