Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kindle PW - skal skjermen "flimre"?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-13, 16:43   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Kindle PW - skal skjermen "flimre"?

Kindle kom hjem for 20 minutter siden, et par dager før jeg hadde trodd! Budet kom mens jeg var på butikken, selvfølgelig, så jeg løp hjem så fort jeg kunne, han ville vente ...

Men fra det sekundet jeg skrudde den på, ble jeg rett og slett litt skeptisk. Skjermen flimrer litt kan det virke som, ikke konstant, men innimellom - og allerede på oppstarten var det som om den ikke hadde helt ordentlig kontakt. Den blacket liksom ut et par ganger mens den viste startskjermen i et drøyt minutt.

Når jeg nå skal betjene den virker reaksjonen på touch litt treg og det gamle skjermbildet henger igjen i det nye i et par brøkdeler av et sekund osv. Det flimrer litt samtidig. Skal det være sånn? Enten så har jeg blitt for godt vant med gode skjermoppløsninger etc. og forventet kanskje for mye, eller så er det noe som ikke stemmer!??

Jeg håper jo på det siste, men akk så surt. Da må jeg vel klagem, returnere og styre, det tar lenger tid osv. :not in the mood for å krangle med tekniske duppeditter i dag:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:40.