Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Salongbord med skuffer (til rot...)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-13, 18:31   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Salongbord med skuffer (til rot...)

Vi har bestilt ny sofa i dag, men fant ikke et bord vi falt for, så der er vi litt på leting.

Dvs, jeg var nemlig upraktisk nok til å huske at min bror har et bord med skuffer under det hele, en fra hver side, hvor han putter bort rot fra bordet i en håndvending når han får besøk (og stadig finner han i alle fall fyrstikker og kortstokker der når det trengs)

Vi har salongbord (to stykker, for den del) med hylle under. Hyller fylles opp av blader, bøker, aviser og reklamer i massevis, som tilslutt raser ut, egentlig veldig praktisk, men samtidig kunne jeg absolutt ønske meg heller skuffer i bordet nå tror jeg. (eller begge deler, men DA må vi sikkert bygge det selv, hvilket mannen egentlig truer med å gjøre med skap og bokhyller som passer på denne stua med skråtak...)

Jeg skal selvsagt høre med min bror, men det bordet er gammelt.

Noen som vet om et bord de tror jeg ville like?

(glassplate er ikke aktuelt. Jeg så et bord med skuffer i dag, og så glassplate så man ser ned i skuffene... Jeg har allerede et spisebord med hylle under, og glassplate. Need I say, det er obligatorisk med duk på det bordet til enhver tid. Det skal forresten ut når nysofaene kommer.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 19:43   #2
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Salongbord med skuffer (til rot...)

Her er ett med begge deler hvertfall http://www.bohus.no/stue/bord/sofabord/bandar-sofabord/

__________________
Gutt 95
Arktis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 19:48   #3
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Salongbord med skuffer (til rot...)

Det finnes jo flere, kommer an på hvilken stil du har. Disser er fra Møbelringen og Bohus, men vil tro du finner flere hos alle de andre møbelforhandlerne også:

http://www.mobelringen.no/kolleksjon...5/nb?REF=44985

http://www.mobelringen.no/kolleksjon...6/nb?REF=42566

http://www.mobelringen.no/kolleksjon...4/nb?REF=14844

http://www.bohus.no/stue/bord/sofabord/bandar-sofabord/

http://www.bohus.no/stue/bord/sofabord/dallas-sofabord/

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 19:51   #4
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Salongbord med skuffer (til rot...)

Fagmøbler har også:

http://www.fagmobler.no/stuen/bord/s...zenne-sofabord

http://www.fagmobler.no/stuen/bord/s.../luna-sofabord

http://www.fagmobler.no/stuen/bord/s...ansas-sofabord

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 19:55   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salongbord med skuffer (til rot...)

Merkelig, jeg har vandret rundt, og sittet i omtrent alle sofaene på bohus i dag, og sett på alle bordene jeg fant, uten å se disse

Det badar-bordet var jo ikke dumt. Var vel et hos møbelringen som ikke så så dumt ut heller, skal vise og snakke med mannen litt jeg, han har faktisk unormalt mye meninger om interiør for mann å være, så han skal få ha sin mening han også.

Takk for linker, skal absolutt undersøke nærmere.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 20:23   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salongbord med skuffer (til rot...)

Mannen påstår vi så det badarbordet, og jeg sa det ikke var min stil. Men mener bastant at jeg husker å ha sagt det om et bord, men det hadde "snirklete løveføtter" og det finner jeg ikke igjen på nettsiden, så jeg vet ikke...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 20:57   #7
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Salongbord med skuffer (til rot...)

Jeg har dette fra IKEA. To åpne hyller og to skuffer til fjernkontroller og stæsj. Det er dog veldig lavt.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 21:18   #8
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Salongbord med skuffer (til rot...)

Vi har liatorp fra Ikea. Det har glassplate. Glassplaten er dog løs og kan byttes ut med hva som helst i grunnen.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 21:38   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salongbord med skuffer (til rot...)

Vi har flyttet så langt bort fra ikea... de skal komme hit da, men det er nok litt vel lenge å vente på det...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 22:42   #10
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Salongbord med skuffer (til rot...)

Dere som har bord uten skuffer, hvor gjør dere av rotet? :medrotesøster:

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 22:51   #11
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.395
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Salongbord med skuffer (til rot...)

Det ligger på sjenken og skapet i gangen. Rotet altså.

__________________

tink er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 23:14   #12
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salongbord med skuffer (til rot...)

Rotet ligger på bordet. Til vi får gjester, da rydder vi så fort vi klarer, og da ender det... vel, under bordet, til det raser ut derfra.

Altså, jeg trenger bord med skuffer, for vi roter. Og helst med hylle, til blader/bøker, men ikke sånne stoooore mengder som rauser ut, helst. Er planen da...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 23:15   #13
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salongbord med skuffer (til rot...)

(ja, og når jeg har funnet BORDET skal jeg også vurdere å ønske meg duker som passer, jeg har nemlig egentlig bare litt for store duker til det vi har nå, og da blir det igrunnen ikke noe bedre.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 23:52   #14
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Salongbord med skuffer (til rot...)

Vi har et stort bord med hyller under. Der havner mye rot... Rydding hver 14. Dag ca.. Da kastes det meste.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 08:47   #15
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Salongbord med skuffer (til rot...)

Jeg har 4 kurver fra ikea på hyllen under bordet mitt... Da har jeg en plass til alt strikketøyet mitt, blader osv. Der ligger det fint, uten å rase utover.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no