|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
bits and pieces
|
Hva trenger jeg for en dag på Tusenfryd?Hjernen har totalt kobla seg ut og jeg får ikke fram noe fornuftig.
|
|
|
|
#2 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva trenger jeg for en dag på Tusenfryd?Vi hadde med oss en kjølebag med pålegg og drikke, usmurte baguetter. Kopper og asjetter, kniver og servietter. Termosen fikk plass i bagen med badetøy. Vi tok med oss en trillevogn(som vi kjøpte på Color Line engang vi kjøpte fire brett med øl) og satt begge bagene på den.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva trenger jeg for en dag på Tusenfryd?Det er oppbevaringsbokser der, flere steder mener jeg å huske. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva trenger jeg for en dag på Tusenfryd?Er oppbevaringsboksene sånn at man kan ta inn og ut? Eller betaler du en viss sum fram til du åpner og så må du betale på nytt?
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva trenger jeg for en dag på Tusenfryd?
Vet dessverre ikke, vi brukte de ikke. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva trenger jeg for en dag på Tusenfryd?Det er oppbevaringsbokser ved Badefryd og Vertshuset, tror jeg.
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva trenger jeg for en dag på Tusenfryd?Vi har ikke pleid å ha med oss noen ting, faktisk. Bare lommebok og gode sko.
|
|
![]() |
|
|