Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Asterixparken utenfor Paris - noen som har vært der?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-13, 15:46   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Asterixparken utenfor Paris - noen som har vært der?

Er den gøy? Hva ville du valgt, Disneyland Paris eller den? Er den såpass nærme at det går an å slå sammen med noen dager i Paris?

Jeg har hørt veldig flotte ting om den, men har aldri vært der selv.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 15:56   #2
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asterixparken utenfor Paris - noen som har vært der?

Følger med, som ihuga Obelix og Asterix-fan har jeg alltid hatt lyst til å dra dit. Har også hørt at franskmenn foretrekker denne parken fremfor Disney, om det er sant vet jeg ikke.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 15:58   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært der. jeg husker at det var veldig gøy, men det er hundre år siden, når jeg var 13 omtrent. De eneste andre parkene jeg hadde vært i var Kongeparken, Tusenfryd og Liseberg - så det skulle vel ikke så mye til for å imponere meg. Jeg ville valgt den over Disney, men jeg har fått Disneyoverdose fra Florida i fjor og California i fjor.

Vi var der kombinert med noen dager i Paris, men vi hadde bil og jeg husker ikke om det var langt å kjøre.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 16:16   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi angret på at vi ikke dro dit i fjor da vi var i Paris, men vi hadde ikke bil. Vi forsto det sånn at den var så lett tilgjengelig uten bil.

Gammel 06-08-13, 16:25   #5
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Har ikke vært der selv men har noen venner som var der for noen år siden som skrøt veldig. Det hadde vært veldig nedtur å komme til Disney etterpå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.