|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Godt eller ikke godt | |||
Jeg er veldig glad i godteri, men velger å ikke spise det. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 4,95% |
Jeg er veldig glad i godteri, men begrenser det så mye som mulig. |
85 | 38,29% |
Jeg er veldig glad i godteri, og spiser det når jeg føler for det. |
74 | 33,33% |
Godteri er ok, men jeg foretrekker kaker. |
11 | 4,95% |
Jeg liker faktisk ikke godteri noe særlig. |
11 | 4,95% |
Jeg er ikke glad i noe som er søtt. |
3 | 1,35% |
Gi meg heller noe salt. |
39 | 17,57% |
Ja til godteposer også for voksne. |
41 | 18,47% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 222. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ditt forhold til godteri?Jeg hadde en flott tråd om tannbørster før ferien, og følger nå opp med en godteritråd. Her skal alt avdekkes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Ditt forhold til godteri?Det betyr mye for meg, og jeg spiser det hver dag gjennom hele året - som regel både sjokolade og litt smågodt av noe slag. Så lenge det ikke gir utslag på vekta eller tennene (og det gjør det ikke), anser jeg det i grunnen ikke som problematisk.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Ditt forhold til godteri?Jeg elsker godteri! Hvis det ikke hadde vært for at jeg legger så lett på meg, hadde jeg spist masse - hver dag!
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Ditt forhold til godteri?Godteri.
![]() |
#8 |
Textrovert
|
![]() Sv: Ditt forhold til godteri?Jeg elsker godteri.
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Ditt forhold til godteri?Jeg liker kaker og saltsnacks også, men der er jeg litt mer kresen enn hva jeg er i sjokolade- og godteriveien.
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: Ditt forhold til godteri?
Ja, jeg er egentlig ganske kresen på godteri også, jeg, faktisk - det skulle en egentlig ikke tro. Jeg kaster ikke bort dagsrasjonen min på snickers og stratos og ikke-haribo vingummi og slikt.
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Ditt forhold til godteri?Jeg har spist alt for mye godteri i mange år. Resten av kostholdet mitt har vært ok, men det hjelper ikke når jeg har pøst på med godteri på kveldene etter at ungene har sovnet. Faktisk vil jeg påstå at sukker er hovedgrunnen til at jeg er overvektig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Ditt forhold til godteri?Her i huset kastes sjokolade fordi det går ut på dato, så nei, spiser ikke mye av det.
![]() |
#13 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Ditt forhold til godteri?Smågodt er ekkelt. Sjokolade er fint. Men gje meg helst potetgull!!!
![]() |
#15 |
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
![]() Sv: Ditt forhold til godteri?Hm, jeg fant ikke umiddelbart noe alternativ som passet; jeg er veldig glad i sjokolade, men spiser svært sjelden annet godteri (napper en og annen oransje krokodille av Ullungen ved leilighet, dog). Og ikke all mulig sjokolade (du vil ikke se meg kaste bort rasjonen [1] på f eks en Japp (for å si det med Bluen)
![]() |
#16 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Ditt forhold til godteri?Jeg er ikke spesielt glad i snop. Smågodt er ekkelt. Jeg kan spise noen få biter sjokolade, men blir kvalm. Dessverre elsker jeg potetgull.
![]() |
#17 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ditt forhold til godteri?Jeg klarer ikke spise søte ting, så godteri er ikke noe for meg. Salt, derimot... Jeg kan ikke ha potetgull og liknende i hus.
![]() |
#18 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Ditt forhold til godteri?Jeg elsker godteri. Jeg spiser litt hver dag. Jeg elsker kake også. Jeg spiser en eller annen form for kake stort sett hver uke, prøver å begrense det til én, men blir det tre, så funker det og. Faktisk feirer jeg bursdagen min to ganger i året, bare på grunn av kake - livet er for kort til å spise bursdagkake bare på årlig basis.
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Ditt forhold til godteri?Jeg er ikke spesielt interessert i snop, egentlig. Det kan være kjempegodt noen ganger, men ikke mye og ikke ofte. Sorbeter, vannmelon og bær er stas, og så kan jeg en sjelden gang få kick på potetgull og saltskruer, men det er helst når jeg har glemt å spise vanlig mat en dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Ditt forhold til godteri?Jeg har blitt mindre og mindre glad i godteri med tiden, nå spiser jeg det sjelden. Liker noen sjokoladetyper men de spiser jeg sjelden. Liker å bake kaker, men spiser et stykke og gir som regel resten til min eller mannens jobb, eller til familie/venner. Baker liksom mest for å bake, ikke for å spise det.
![]() |
|
|