Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kindle: Litteratur til 12-åring

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-13, 17:12   #1
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kindle: Litteratur til 12-åring

Jadda, 12-åringen og 11-åringen må jo få lese de og. Jeg er litt blank når det gjelder forslag til bøker som passer for dem på amazon. Er ikke så flink med navn og titler osv.

De er veldig interessert i eldre historie, som feks romertiden, franske revolusjonen (har sett Les Mis sikkert 100 ganger), 2. verdenskrig osv.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 17:39   #2
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kindle: Litteratur til 12-åring

Størsta er 2001-modell, og elsker "Warriors"-bøkene til Erin Hunter. Jeg har ikke lest de selv, men det handler om noen krigerkatter eller noe slikt. Ungdomsbøker. Hun sluker de rått, og i et tempo som forbauser meg, til snart 12 en av grunnene til at jeg vurderer en Kindle i gave til 12-årsdagen, istedetfor at hun skal lese i Kindle-appen på telefon/nettbrett.

http://warriorcats.com/

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 18:00   #3
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kindle: Litteratur til 12-åring

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Størsta er 2001-modell, og elsker "Warriors"-bøkene til Erin Hunter. Jeg har ikke lest de selv, men det handler om noen krigerkatter eller noe slikt. Ungdomsbøker. Hun sluker de rått, og i et tempo som forbauser meg, til snart 12 en av grunnene til at jeg vurderer en Kindle i gave til 12-årsdagen, istedetfor at hun skal lese i Kindle-appen på telefon/nettbrett.

http://warriorcats.com/

Ser ut som det kan passe midt i blinken! Hva heter den første?

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 18:52   #4
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kindle: Litteratur til 12-åring

Nå leser jeg bare raskt fra bokhylla på iPaden, men ser jeg kjøpte en 3-book collection som første innkjøp, med "Into the wild", Fire and ice" og "Forest of secrets". Into the wild er tydeligvis 1. bok. Ser jeg har 13 av Warriorsbøkene på iPad'en. Enda mange flere hun ikke har kjøpt enda.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 20:11   #5
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kindle: Litteratur til 12-åring

Jeg har kjøpt den 3-book collection nå. Men så fikk jeg opp spørsmål om jeg ønsker kindle-utgaver siden jeg har kjøpt kindle. Dette kom jo på skjermen etter jeg har betalt og alt. Og jeg har ikke fått kindlen enda så jeg vet ikke hva jeg har kjøpt. Har jeg kjøpt feil, har jeg kjøpt noe jeg bare kan lese på pc kanskje?

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 23:49   #6
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kindle: Litteratur til 12-åring

Jeg kjøper alltid Kindle-utgaver, og de kan leses enten på PC eller i Kindle-appen til mobil/nettbrett. Alternativt på Kindle-brett for de som har det.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 17:13   #7
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kindle: Litteratur til 12-åring

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Jeg kjøper alltid Kindle-utgaver, og de kan leses enten på PC eller i Kindle-appen til mobil/nettbrett. Alternativt på Kindle-brett for de som har det.

Ser ut som jeg ikke har gjort noe feil. Uff, var veldig kjekt og altfor lett å shoppe på Amazon. Har kjøpt flere bøker nå, går fort dette her. Nå må den komme snart! Bestilte den natt til søndag.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no