|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Ja, nå SKAL vi faktisk til ParisNoen husker sikkert tråden min om Paris i fjor, som endte med at jeg måtte prioritere kjøleskap, mens andre FPere plutselig skulle til Paris. http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=143300
|
|
|
#2 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Ja, nå SKAL vi faktisk til ParisSacre Ceur og Montmartre på ettermiddag kveld er fint, da er det masse små hyggelige restauranter å spise på der oppe, og man ser hele den fine byen fra toppen.
|
|
|
#3 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ja, nå SKAL vi faktisk til ParisAbonnerer siden vi også vil til Paris!
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Ja, nå SKAL vi faktisk til ParisDet høres herlig ut! Når på året? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ja, nå SKAL vi faktisk til ParisDere vil henge i Luxemburghagen og seile lekebåter på vannspeilet (leies i parken).
|
|
|
#8 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ja, nå SKAL vi faktisk til ParisForrige gang jeg var i Paris med barn var storesøster litt over 2 år, av restauranter var vi å spiste på en italiensk restaurant på Champs Elysee, de var veldig glad i barn, fikk god mottakelse og maten var god. Den ligger i motsatt retning fra Triumfbuen. Ellers så var vi på Hard Rock (satt ute og spiste, så slapp vi unna all "støyen" inne), vi var også på Planet Hollywood. Ellers så var vi en del i parker. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ja, nå SKAL vi faktisk til ParisSist gang jeg var i Paris var i mars i fjor, da hadde vi 25 grader! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Ja, nå SKAL vi faktisk til ParisLa Coupole er en fantastisk Art Deco perle i Montparnasse, den må oppleves. Nydelig sjømat, fantastisk biff tartar og stemningen er helt spesiell.
|
|
|
#11 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ja, nå SKAL vi faktisk til ParisI parc Luxembourg er det en kul lekeplass for barn i alle aldre. Koster 1 euro å komme inn, hele lekeplassen er inngjerdet. Det er cafe og benker til foreldre. Myk asfalt-teppe-greie på bakken så veldig barnevennlig. Ved siden av kan barna ri på ponnier. Båter i vannspeilet er også herlig ja. Veldig fin park!
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Ja, nå SKAL vi faktisk til ParisJa, det vil jeg tro, i alle fall til lunsj, kanskje litt kjipt å være barn der til middag. Det er et helt utrolig sted, med masse historie og masse malte søyler. Mye å se på for en ung mann.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Ja, nå SKAL vi faktisk til ParisJeg fikk nettopp Parisweekend i bursdagsgave av mannen, reiser om en måned. Uten barn, that is! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Ja, nå SKAL vi faktisk til ParisVi planlegger også tur til Paris i høstferien. Abbonent på denne tråden herved tegnet.
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ja, nå SKAL vi faktisk til ParisDu kaster ikke bort tiden, nei. Det blir helt sikkert veldig bra. Men det er alt jeg kan bidra med. Det nærmeste jeg har vært Paris er noen mellomlandinger på Charles de Gaulle, og der vil du ikke bruke mer tid enn høyst nødvendig.
|
|
|
|
#17 |
|
anglofil
Sv: Ja, nå SKAL vi faktisk til ParisVi har vært i Paris i 8 dager nå i sommer. Jeg printet ut alle tipsene som kom fra tråden du viser til som guide. Temperaturen lå på 35 grader og mer da vi var der så vi klarte ikke helt rekke over alt vi hadde planlagt. Men det fine var at vi bodde i lånt leilighet og hang mye i område der vi bodde. Følte vi fikk et lite snev og innblikk i byen ikke bare som turister.
|
|
|
#19 |
|
anglofil
Sv: Ja, nå SKAL vi faktisk til ParisJa, skal gjøre det når jeg har tastatur og ikke bare iPhone å skrive med.
|
![]() |
|
|