|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Idiotspørsmål: hvordan komme seg fra Oslo til Geiranger uten bil |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Idiotspørsmål: hvordan komme seg fra Oslo til Geiranger uten bilJeg så den jeg også Carrie, men det var så mye forskjellig der... det hadde vært greit å visst hva som faktisk er kjappest og enklest og ikke så jeg ser halve Norge som turist på veien |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ferdiglada
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Idiotspørsmål: hvordan komme seg fra Oslo til Geiranger uten bilGår ikkje Hurtigruten inn Geiranger, eller er det for seint på året muligens? Om du skal fly er det i alle fall betraktelig lettare å komme seg frå Vigra enn frå Hovden.
|
|
|
|
#6 |
|
Ferdiglada
Sv: Idiotspørsmål: hvordan komme seg fra Oslo til Geiranger uten bil
|
|
|
|
#7 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Idiotspørsmål: hvordan komme seg fra Oslo til Geiranger uten bilDersom det er før Geirangervegen stenger, vanligvis tidlig november, er det mye mulig det mest effektive er ekspressbuss fra Oslo til Langevatn (midt på Strynefjellet) og tilknytningsbuss derfra ned til Geiranger. Jeg er litt usikker på hvor langt utover høsten tilknytningsruten går, men vil nesten anta det er så lenge veien er åpen.
|
|
|
#9 |
|
-
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Idiotspørsmål: hvordan komme seg fra Oslo til Geiranger uten bil
Vi var der nå i ferien, kjørte bil og brukte all verdens tid... Selv om det er raskt med fly til Ålesund, skal du komme deg videre også. Du skal nok fra flyplassen og inn til sentrum, for deretter å skifte til buss videre. Beregn evnt. ventetid og transporttid, så tenker jeg det er like raskt å kjøre buss fra Oslo. Og det er sikkert enklest. |
|
|
|
![]() |
|
|