|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Har du tips til et kult spisested i London?Jeg har en kveld i London neste uke, og har lyst til å gå ut på et kult sted for å spise. Ikke noe Michelin-greier, french and snobby. Helst noe hipt og trendy. Er det noen som har peiling, som har hørt om eller prøvd noe slikt? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Har du tips til et kult spisested i London?The water poet likte jeg veldig godt.
|
|
|
#4 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Har du tips til et kult spisested i London?Sketch! Definitivt! Kult og hipt, jeg var der med en venninnegjeng.
07, 09, 13 Sist redigert av Bille : 14-08-13 kl 14:07. Årsak: Rettet link. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du tips til et kult spisested i London?Gilgamesh i Camden Market, kult og fantastisk mat. Asiatisk cross-over.
|
|
|
#6 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Har du tips til et kult spisested i London?Hakkasan i Mayfair. Har Michelin, men er alikevel kul.
|
|
|
|
#7 |
|
Eklektisk
|
Sv: Har du tips til et kult spisested i London?
Ender bare opp på denne siden når jeg trykker på linken. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
finner ut av mye
|
http://sketch.uk.com/ kanskje?
|
|
|
#9 |
|
Sånn passe sane
|
Ja! Skal rette opp over.
|
|
|
#11 |
|
Peppy!
|
Sv: Har du tips til et kult spisested i London?Thænx!
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Har du tips til et kult spisested i London?Skulle til å foreslå det samme. Har vært der med oljekunder, populært sted og kjempegod mat og drinker.
|
|
|
#13 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Hakkasan er "kulere", Nobu mer i "etablert" kategorien, synes jeg.
|
|
|
#14 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du tips til et kult spisested i London?For ni år siden kunne jeg svart deg på hælen, uten å blunke.
|
|
|
#16 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Har du tips til et kult spisested i London?Mannen har vært på Hakkasan flere ganger, og jeg har inntrykk av at det alltid er det første han anbefaler om noen spør. Tror ikke det kan bli feil.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du tips til et kult spisested i London?Hakkasan! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Peppy!
|
Sv: Har du tips til et kult spisested i London?Jeg glemte å oppdatere her, men vi endte altså på Nobu i Mayfair-området, Berkley Street. Maten var god, menyen enorm. Det kuleste jeg spiste var sushi taco. Men sånn for å skryte av hjembyen så er hippe sushirestauranter vel så hippe i Oslo som i London og i New York. Det er liksom ikke noe vi ikke har sett før. Jeg synes for eksempel Hanami er mer innovative enn andre steder, og Alex har fortsatt de aller beste makirullene. Og ingen har så god foie gras-sushi som Nodee. (Er ikke det kult, egentlig? Lille Oslo, lizm. |
|
|
|
![]() |
|
|