|
|||||||
| Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fjellpiper
|
Idiothjelp: Hageflekk på en helgVi har egentlig ikke hage. Heldigvis. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Idiothjelp: Hageflekk på en helg.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Idiothjelp: Hageflekk på en helgJo bedre grunnarbeid man gjør under belegningsstein, jo penere blir det.
|
|
|
|
#4 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Idiothjelp: Hageflekk på en helgTakk for svar! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Idiothjelp: Hageflekk på en helgDet kan også være greit å få presset underlaget godt ned. (Jeg tipper at hopping og trakking holder på såpass liten flate, ellers er det vibroplate som er tingen.)
|
|
|
|
#6 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Idiothjelp: Hageflekk på en helgSkråninga er vel ca 4 meter bred og 1 meter i "høyden", tror jeg. Ikke så veldig stor, med andre ord. Minst mulig vedlikehold er nok et stikkord, tatt i betraktning at vi flyttet inn her for.... 8 år siden. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Idiothjelp: Hageflekk på en helgHadde det vært meg, så tror jeg at jeg hadde da tatt bort plenen, lagt på duk og plantet noen sånne:
|
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Sv: Idiothjelp: Hageflekk på en helgIkke legg på bark og duk, det er så fælt.
|
![]() |
|
|