|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Dragedytteren
|
![]() Fine og gode gummistøvler - hvor?Er det noen som har tips til hvor jeg kan finne fine/kule/stilige gummistøvler som også er gode å gå i? Størrelse 42.
![]() |
#2 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine og gode gummistøvler - hvor?Brandos.no
![]() |
#3 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Fine og gode gummistøvler - hvor?Anbefaler Ilse Jakobsen helhjertet. Beste støvlene jeg har hatt noen gang. Myke rundt ankelen, slik at de er lette å gå med, veier ikke for mye, og er lekre både til jeans og kjole.
![]() |
![]() |
#4 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Fine og gode gummistøvler - hvor?Viking er veldig gode på foten - sitter godt og har god såle til gummistøvel å være. Det er veldig mange støvler som er så myke at du kan brette dem, og totalt mangler støtte. Om Viking er så stilige er vel en smakssak, men de er ihvertfall fine og klassiske |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Fine og gode gummistøvler - hvor?Jeg liker ikke IJ. Synes de er tunge og klumpete. Likte dem bedre før, men de veier mye, synes jeg. Hunter er nettere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Fine og gode gummistøvler - hvor?Takk for tips!
![]() |
#7 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Fine og gode gummistøvler - hvor?Jeg liker ikke formen på Hunter og IJ er jeg utrolig lei av.. Med unntak av de lave til IJ med diamantspenne på. De er veldig ok og gode. Jeg har også et par fra Le Chameau, som er gode, høye og sitter pent rundt leggen i forhold til de høye fra IJ.
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: Fine og gode gummistøvler - hvor?Prøv de som heter Blæst. De er kjempefine! Gode å gå med og sitter godt på foten. Jeg synes Huntrene blir for vid rundt anklene og IJ er litt for flate og knirker veldig.
![]() |
|
|