|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Kjærestetur til Milano i oktober/november?Noen som har vært i Milano i oktober/november og kan si noe om hvordan det var? Jeg trenger ikke å ha det spesielt varmt, men gidder ikke dra hvis det er øspøsregnvær hele tiden. Vi liker å ta sightseeing til fots.
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Kjærestetur til Milano i oktober/november?
Surt og kaldt gjør ikke så mye egentlig, da kler vi bare på oss. Må sjekke værstatistikk ser jeg.
|
|
|
#4 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjærestetur til Milano i oktober/november?Jeg aner ikke hvordan temperaturen er i Milano i okt/nov., men kan opplyse om at i dag er det i alle fall sol og 32 grader. :svett:
|
|
|
#5 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjærestetur til Milano i oktober/november?Jeg anbefaler veldig å ta toget en halvtime til Bergamo, og besøke gamlebyen der. Nydelig by med fantastisk mat!
|
![]() |
|
|