|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen som har oppbevart bagasje ved St. Giles i London?Flyet vår går ikke før kvelden. Derfor tenkte jeg at en plan var at første dagen blir viet shopping og ikke store planer. Og andre dag blir viet sightseeing.
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Noen som har oppbevart bagasje ved St.Giles i London?Vi gjør alltid det når vi er på ferie. Det er vanlig at de har et eget rom til slik bagasje.
|
|
|
#3 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Noen som har oppbevart bagasje ved St. Giles i London?Om du kan la den stå på hotellet så ville jeg gjort det. Det er helt sikkert gratis også.
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Noen som har oppbevart bagasje ved St. Giles i London?Vi har gjort det mange ganger. Og ja det er personalet fom tar i mot, og leverer tilbake bagasjen
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Noen som har oppbevart bagasje ved St. Giles i London?Ja, jeg ville latt det være igjen på hotellet. Det er helt vanlig å gjøre slik i London.
|
![]() |
|
|