Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kva er "må ha" i ei skyvedørsgaderobe?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-13, 15:54   #1
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kva er "må ha" i ei skyvedørsgaderobe?

Eg skal endelig pusse opp soverommet mitt Og da skal det bli orden i sysakene gitt. Eg har ei nisje på to meter som eg i dag har plassbygde skap i. Det er alt for lite plass til alle kleda mine inni der, så no forsvinne dei til fordel for ei lekker skyvedørsgarderobe. Det overordna målet er å få plass til alle kleda mine, eg bor aleine så eg har ingen å ta hensyn til. Sko har eg eget skap til, så det treng eg ikkje tenke på. Vesker hadde vore fint å ha et system til da.

Eg har sendt forespørsel til ho som tegna og solgte meg kjøkkenet og eg får sikkert noko fornuftig frå henne. Men eg lure likevel på kva som er superlurt å ha i et sånt skap? Nokre med gode, og for all del dei dårlige, erfaringane?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 16:13   #2
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva er "må ha" i ei skyvedørsgaderobe?

- En plass hvor du kan henge lange ting som kjoler
- En plass hvor du kan henge korte ting som bluser, skjorter etc
- Flytt ut ytterklær. Jeg har valgt å henge vinterjakkene i kjelleren i stedet for i garderoben utenfors sesong. De tar veldig mye plass
- En plass for å henge bukser og skjørt
- Skuffer til cardigens og tykkere gensre (disse kan etter min erfaring ikke henge)
- Skuffer til truser, BH-er, strømpebukser og sokker
- Se om du finner en spesiell beltehenger som tar mange belter, ellers tar dette mye plass

(finnes i mange typer)
- Jeg ville prøvd å få plass til tilbehør sammen med klærne (sjerf, hansker, smykker)
- Jeg har flyttet ut trenings og turtøy fra garderoben (men jeg har mindre plass enn deg)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 16:28   #3
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva er "må ha" i ei skyvedørsgaderobe?

En "r" i garderobe i hvertfall.

Men fra spøk til alvor:
Tell opp hva du har av hver kategori. Jeg har feks uendelig mange topper/trøyer som ikke trenger å henge, men som det er en fordel å ha en bred skuff til. Ønsker meg flere av brede treskuffene fra IKEA, færre trådkurver.

Jeg er ikke så glad i skyvedører fordi det ene feltet alltid er blokkert, men det er en smakssak.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 16:29   #4
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva er "må ha" i ei skyvedørsgaderobe?

Du kan jo teste ut garderobeplanleggeren til IKEA, der ser du mye smarte løsninger.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 16:31   #5
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva er "må ha" i ei skyvedørsgaderobe?

En R skal en ikkje kimse av

Telle opp??? Veit a sannelig om eg tør....

Him: mitt utvalg av utetøy og treningstøy får plass i ei lita skuff. Takk for mange innspel!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 16:32   #6
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva er "må ha" i ei skyvedørsgaderobe?

Du trenger jo ikke å telle, men hive det i en haug og se omtrentlig hvor stor plass det tar.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 16:42   #7
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.267
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kva er "må ha" i ei skyvedørsgaderobe?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Du trenger jo ikke å telle, men hive det i en haug og se omtrentlig hvor stor plass det tar.

Volumberegning.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 17:56   #8
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva er "må ha" i ei skyvedørsgaderobe?

Unngå kurvskuffer, det er noe dritt. :drømmer om å skaffe ny innmat i skyvedørgarderoben min:
Og gå for en skyvedør mer enn du egntlig trenger, da kommer du mye enklere til alle plassene i skapet.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 10:16   #9
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva er "må ha" i ei skyvedørsgaderobe?

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Volumberegning.

Eg burde i grunn gjere dette. For eg har så lyst å få plass til alle kleda mine i staden for å bytte garderobeinnhold i april og september slik eg styre med no. Og så bør eg vel snart gi bort litt.

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Unngå kurvskuffer, det er noe dritt. :drømmer om å skaffe ny innmat i skyvedørgarderoben min:
Og gå for en skyvedør mer enn du egntlig trenger, da kommer du mye enklere til alle plassene i skapet.

Er ikkje sånne trehyller vesentlig mykje dyrare? Og om eg skal ha to eller tre dører kjenne eg er litt avhengig av pris. Det ane meg at dette kjem på ei lita formue.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 19:42   #10
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva er "må ha" i ei skyvedørsgaderobe?

Kan du ikke teste ikea sin planlegger?
Da får du en liten pekepinn. Bill mrk. 3 garderober straks i bestilling.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 20:03   #11
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva er "må ha" i ei skyvedørsgaderobe?

Jo, har gjort det! Og det blei jo veldig billig, 7000 elns. Så det er et alternativ til Langlo.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no