Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Låne bunad ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-07, 21:27   #1
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Låne bunad ...

Vi skal i konfirmasjon i morra, og jeg skal låne bunaden til min niese. Helt utrolig at jeg fikk den på. Er temmelig kry. Den er ikke lagt ut siden hun fikk den til konfirmasjonen. DETTE var gøy!

Gammel 04-05-07, 21:31   #2
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Låne bunad..

Så deilig da! Kos deg i bunaden!

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 21:33   #3
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Grattis. Men er det noe å være kry for da...? Jeg skulle ØNSKA jeg hadde vokst litt etter konfen jeg. Hadde helt sikkert passa tøyet derfra. Men utfra bilder har jeg til og med krympet tror jeg.
No dritt.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 21:34   #4
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

hihi skjønner godt du er kry! Kos deg du!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 14:15   #5
devon
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nord
devon har et hav av muligheter foran seg
Standard

Skryte litt jeg og da. Jeg passer ennå min bunad som ble sydd da jeg var fjortis og nå er jeg fjørtis. Det er ikke mulig hverken og sy den inn eller ut. Idag er det anderledes, min datter fikk sydd sin, og da kan den syes ut endel kg jah. Ha en hyggelig komfirmasjon

devon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 14:32   #6
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så herlig!!!!

Jeg var 172cm og litt over 50kg da jeg ble konfirmert - kan si det sånn at 18 år og tre barn etter får jeg den ikke på...Skal ned noen kg til, så skal den syes ut litt...

Kos deg!!!

Gammel 07-05-07, 11:45   #7
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Låne bunad ...

Da er det snart "prøvetid" for bunaden igjen.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.