Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilket tilbehør?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-13, 13:56   #1
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Hvilket tilbehør?

Skal i et litt uformellt stort selskap og tenker ta denne kjolen. Fikk den i dag og den er mye finere enn på bildet. Har gått ned endel kilo i det siste (noen igjen) så jeg følte meg vel i den.
Det er meldt ganske bra temp til helgen og brunfargen har jeg fortsatt så vurderer høyhælte hvite sandaler og hvit smykke som tar opp noe av den hvite og strassen og veske i samme farge. Tåneglene neglene og lepper i sommerød farge.
Ser modellen på bildet har sorte sko og med sort veske til blir den nok enda finere, men har lyst til å friske den opp litt. Det er mye strass på kjolen.
Tenkte også sko i nude. Må ut og shoppe ser det ut til.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 13:56   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket tilbehør.

Jeg tror nude blir mye finere enn hvite sko.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 13:58   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig fin kjole! :hjelpsom:

Gammel 20-08-13, 14:02   #4
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg tror nude blir mye finere enn hvite sko.

Da må jeg ha nude veske og da? Og hvor finner jeg gode pumps/sandaler som er gode å ha på?
Har noen sorte lekre pumps og et par lekre hvite men vonde høye sandaler.

Og hva med smykke? Er mye pynt på kjolen så strengt tatt trenger jeg ikke det.
Har et hvitt lekkert smykke som passet godt til men med nude sko så går ikke det.

Kjolen har gså gull og sølvtråder. Litt sort og brunt i den også.

Gammel 20-08-13, 14:07   #5
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes sorte sko var kjempelekkert, ville hatt det og svart veske, pluss enkle smykker i svart eller hvitt. Jeg elsker perler, ville nok personlig valgt det (hvite da).

Gammel 20-08-13, 14:09   #6
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Jeg synes sorte sko var kjempelekkert, ville hatt det og svart veske, pluss enkle smykker i svart eller hvitt. Jeg elsker perler, ville nok personlig valgt det (hvite da).

Har et lekkert enkelt perlesmykke, små hvite perler i ørene samt armbånd også det i perler (gave fra min far) Kan jeg da ha sorte pumps og sort liten veske til?
Da slipper jeg isåfall å shoppe.

Gammel 20-08-13, 14:11   #7
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Har et lekkert perlesmykke, små hvite perker i ørene samt enkelt armbånd men kan jeg da ha sorte pumps og sort veske til?
Da slipper jeg isåfall å shoppe.

Jeg synes det går helt fint, og hadde helt klart valgt det.

Gammel 20-08-13, 14:11   #8
Michelle
X First Lady

Standard

Sv: Hvilket tilbehør?

Takk for gode råd
Kjolen er som sagt finere enn på bildet. Jeg ble overrasket. Stoffet faller fint og har en underkjole inni.. Men jeg må nok oppføre meg som ei dame da den er litt skjør pga alt strasset og pynten.

Gammel 24-08-13, 14:57   #9
Michelle
X First Lady

Standard

For en flott varm dag vi har her og selskapet blir et skikkelig sommerparty men vertinnen er også jubilant.
Kommer ikke til å bli noe stivt party dette kjenner jeg henne og gjestene rett.
Vedr tilbehør så har jeg altså mannen med som et av tilbehørene
Han skulle i utgangspunktet ha på en lys grå sommerdress, men vurderer nå lys beige bukse og hvit kortermet pen skjorte.

Jeg vurderer igjen hvitt tilbehør også i sko eller...? Har noen fine høyhelte sandaler slik at jeg får vist frem sommerøde negler.

Gammel 24-08-13, 15:18   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville hatt sko i nude og helt klart droppet smykker, siden det er så mye strass på kjolen. Får ellers ofte inntrykk av at nude pumps er det eneste saliggjørende til enhver kjole, og er ikke nødvendigvis enig i det alltid. Men akkurat til denne kjolen passer det jo veldig godt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-13, 15:19   #11
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg ville hatt sko i nude og helt klart droppet smykker, siden det er så mye strass på kjolen. Får ellers ofte inntrykk av at nude pumps er det eneste saliggjørende til enhver kjole, og er ikke nødvendigvis enig i det alltid. Men akkurat til denne kjolen passer det jo veldig godt.

Er enig, men har ikke sko i nude. Kun sort og hvitt.

Gammel 24-08-13, 15:20   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da ville jeg antagelig tatt hvite på denne årstiden.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-13, 16:50   #13
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Ved hvite sko blir det skoene du ser, ikke kjolen.

Gammel 25-08-13, 03:11   #14
Michelle
X First Lady

Standard

Jeg startet kvelden med hvite sko og hvit veske, og endte opp med sorte pumps og sort veske
En strålende kveld.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.