|
|
#1 |
|
trenger lading
|
Trådløst på bærturAltså, jeg skal ikke ha med pc'n når jeg plukker bær.
|
|
|
|
#2 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trådløst på bærturHvor gammelt er systemet deres? Min ruter drev og kuttet sånn i fjor,datt ut og kom inn igjen støtt,så jeg ble omtrent tussete,til en dag,da var den helt borte. Jeg ringte bredbåndsselskapet og fikk de til å sjekke,og da viste det seg at ruteren var ødelagt. Jeg bestilte ny ruter via selskapet mitt,ferdig kryptert,og rett på nett igjen. Nå har ikke jeg noe via tv da,men jeg ville ringt og hørt om de kunne teste forbindelsen din. Det eneste du må fikse med by ruter,er å koble til alle apparater igjen,og det er jo samme som du er vant med fra før. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
trenger lading
|
Sv: Trådløst på bærturEr ikke helt sikker på når vi fikk den ruteren, et sted mellom 5 og 8 år kanskje?
|
|
|
|
#4 |
|
Langøret
Sv: Trådløst på bærturÅja,så gammelt utstyr er nok gåent,jeg fikk beskjed om at "normal" levetid på sånn småelektronikk var ca 2 år da ruteren min gikk,og da var den litt over 3 år,så sannsynligheten for at den er gåen er nok stor. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hertuginne
|
Sv: Trådløst på bærturEn såpass gammel router synger nok på siste verset, og det er nok bare et tidspørsmål før dere trenger en ny.
|
|
|
#6 |
|
trenger lading
|
Sv: Trådløst på bærturok. Har jo ingen anelse.
|
|
|
|
#7 |
|
Langøret
Sv: Trådløst på bærturDu kan jo godt bare kjøpe en ny i butikken,det skal være enkelt og greit å sette opp. Eneste er at da må du nok kryptere den (sikre med passord) selv og det kan være litt plundrete,visstnok. Om det er sånn at jo dyrere,jo bedre,er jeg ikke sikker på,men jeg vil tro at pris kan ha litt å si. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
trøtt
|
Sv: Trådløst på bærturRuteren.
|
|
|
#9 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Trådløst på bærturSikkert ruteren, mamma sin sluttet plutselig å funke her for en stund siden. Hun fikk ny fra telenor, og den var enkel å montere.
|
|
![]() |
|
|