|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nybegynnerspørsmål: Turistforeningens hytterSaken er at vi vurderer å overnatte i en av turistforeningens ubemannede hytter. Det er en dagstur omtrent å komme dit når man har med seg barn. Sånn jeg forstår det kan vi ikke forhåndsbestille? Hva gjør vi da om det er fullt? Hvordan ordner vi med betaling (for jeg har skjønt at det koster noe)? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
trenger lading
|
Sv: Nybegynnerspørsmål: Turistforeningens hytterUbetjent eller selvbetjent? Ikke at det spiller noe rolle, men bare at du er klar over forskjellen (det er proviant (mat) å få kjøpt på selvbetjente, men ikke ubetjente).
|
|
|
|
#3 |
|
Sv: Nybegynnerspørsmål: Turistforeningens hytterTakk for svar. Visste ikke at det var en forskjell, men den er visst selvbetjent. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sv: Nybegynnerspørsmål: Turistforeningens hytterNå flyttet jeg meg fra ut.no til Turistforeningen sine sider, og der var det bedre forklaring på mye ja. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
trenger lading
|
Sv: Nybegynnerspørsmål: Turistforeningens hytterKan fylle ut i samme slengen på skjema at du vil bli medlem.
|
|
|
|
#7 |
|
er her
|
Sv: Nybegynnerspørsmål: Turistforeningens hytterMeld dere inn. Så skriver man seg opp i hytta og får tilsendt regning i ettertid. Om det er fult kan dere risikere å få elendige soveplasser ( type på gulvet på et loft eller noe) men det bruker å ordne seg på et vis.
|
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nybegynnerspørsmål: Turistforeningens hytterKan man ikke reservere senger altså? I Oslomarka kan man det.
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nybegynnerspørsmål: Turistforeningens hytter
|
|
|
#10 |
|
Sv: Nybegynnerspørsmål: Turistforeningens hytterTenkte å dra hit: http://ut.no/hytte/skaalataarnet |
|
|
|
![]() |
|
|